Gårdagen!

Hade fullt upp från morgon te kväll så därför blev d inget skriva:) Morgonen så tvätta ja o städa undan. Så sov Alvin en sväng o efter d kom Oskar o Lise hit o käka. Vi åt lasagnette. Självklart me creame fresh o gurka te:D Efter maten satt vi o umgicks lite sen följde ja o Alvin me Lise o Oskar ner på stan o gick te apoteket m.m. Gick även te lekplatsen ett tag. Barnen hade jätte kul, o ja fick även uppleva att d finns värre hönsmammor än mig.. Lise:D haha! Me ja vet hur d e;) Sen efter vi vart där ett tag så gick var o en hem te sig. Va la hemma runt 18.

Gav Alvin käk o så sen ringde Mattias Svesse o VG o fråga om dom ville komma hit o grilla, så efter d la ja Alvin för annars hade inte han somnat på väldigt länge eftersom Liam oxå skulle va me:) Så han fick somna vid 19 typ o Svesse o VG kom vid 19.30.

Käka grillat. Helt ok. Sen satt ja o VG på balkongen hela kvällen o bara snacka skit o rökte:) Ja som skulle sluta;p Haha! Prata om spöken o allt möjligt. Fastnar man i ett samtalsämne så gör man:) Prata massa om Alexander oxå:( Sötaste ungen ever! Den lilla ängeln!

Nu ska ja börja sätta igång här hemma lite. E trött fast ändå inte, me skulle ja lägga mig i soffan nu skulle ja garanterat somna:) Ska börja diska o vika ihop tvätten som hänger på torkställningen, sen blir d ja o Harry en sväng;)

So long, suckers!


Kommentarer
Postat av: frida

min alexander? nu blir jag förvirrad :) Iofs MÅSTE det va min Alexander för han e HELT KLART sötaste ungen ever haha

2008-08-14 @ 12:20:36
URL: http://fridaalexsebbe.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0