Ja mår som en hora!!

Vet ju iofs inte direkt hur en sån mår, me ja tror ju inte dom mår så bra.. O d gör inte ja heller. Jävla KUK hals asså.. Hoppas INTE Alvin får d här nu asså. Han behöver inte va mer sjuk än va han ha varit sen han va bebis:(

En annan rolig grej som hände imorse tack vare min totalt UNDERBARA son. Inatt va så har ja vaknat nästan hela tiden för att ja har haft astma, me ja e så otroligt lat istället för o gå upp o ta astma sprayen så har ja somnat om, varav ja sen har vaknat efter ett tag igen. Iaf. Alvin vakna vid 5.30 o som ni förstår så va ja inte så där jätte pigg så ja tog över han i våran säng, så låg vi o mös o då har ju ja tydligen somnat om, o Alvin har då klättrat ner från sängen o börjat röra allt han inte får röra.. Allt sluta me att ja vakna efter 10min kanske o Alvion har brutit sönder mina glasögon.. FY FAN!!!!! Me han fattar ju inte va han gjort o va hjälper d o skälla på han 5 min efter o han fattar nada iaf:/ Jaja.. Tänker inte ta mina ullareds pengar på d iaf så ja ska superlimma dom:D hahahahah! Fattiglappen-Carro vet ni;) Eller snål jäveln- Carro egentligen för vi har ju cash:) Me d kommer nog gå bra. Får fixa nya bågar i höst istället.

Annat då!



*Tack för din beställning!

Du kommer att få ditt välkomstpaket inom 4 veckor.*



Yeeeey! Hoppas fan d kommer nu oxå för när ja skicka på posten så hände ju inget:S Me nu e allt ifyllt på nätet o d e ju lite säkrare faktiskt;) Ser fram emot d som fan..Mattias kommer gå i taket me skit i d:D haha! Han kommer tycka d e lugnt sen iaf;)

Ullared den 6/9 me Jonna o Magnus då! ROADTRIP!! Massa härlig musik o GLADA miner vill vi se:D Säg d te Magnus me, Jonna så säger ja d te Mattias;) Haha!

Me nu ska ja ta min busande son o leka lite me han!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0