Nu fastna ja ju på youtube igen.. :)

För X antal år sen skulle min stora idol Eminem ta sig te sverige o köra en grym konsert me både 50 cent, D-12 o den då stora nykomlingen.. Flipsyde! O ja bara älskade hans låt som va populär då (Den här under) så ja såg verkligen fram emot alla stora artister som skulle komma o uppträda på en o samma scen. O ja hade biljetter:) Me nej nej.. Då går min stora idol o blir beroende av sömnpiller. What the fuck, Marshall?? Har aldrig vart så besviken som den dagen ja fick reda på att han skulle ställa in. Kommer fortfarande ihåg d som igår.. Ja gick upp som vanligt o skulle fixa mig inför skolan. Får då ett mess av Linnéa som skriver att Eminem har ställt in o att ja ska kolla text-tv om ja inte tror henne. Gör självklart d ifall hon driver me mig. O där står d... "Eminem ställer in sin konsert i Sverige pga sitt pillerberoende" O mitt hjärta bara sjönk ner i magen.. Han skulle inte komma.. ja skulle inte få sen han live som ja så länge längtat efter:( Hade en av mina sämsta dagen den dagen. Gick omkring i solbrillor o min scarf me döskallar me blod på:) Som sagt.. Minns d som om d va igår;)



Me sen släpptes den här låten o ja förlåt honom.. han va ju faktiskt sjuk.. O så la han lite snyggt in "Sweden" i en vers oxå;)



Ni kan tycka att ja e störd me denna refräng ska sitta på min kropp innan ja dör..


Ja älskar dig, Marshall Mathers!! Du e bäst!!



Måste bli bättre o lyssna på alla skivor ja har.. han e min kung!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha. Du o Bella borde typ bli bästa vänner...

Hon tjöt den dagen han ställde in :D

2008-08-14 @ 23:32:48
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0