Sjuka blogg!

Blir så sne.. Här berätta ja min stora nyhet o så kan ni inte läsa d!! Hoppas iaf att d här kommer o stå normalt. Linda sa att om man kopiera linjerna i dom andra inläggen o klipper in d nån annanstans så syns d va d står så texten har på nått lustigt sätt blivit SKIT liten! Hoppas inte den blir d nu bara..

Marknaden på augustifesten imon då. Ska in me Mattias, Alvin o pappa. Börjar jobba 16 sen. Hade kollat fel så egentligen va d 15 me ja smöra lite me Sofie J så hon bytte den där timmen me mig. TACK!

Iaf! Min STORA nyhet som ja hde va att vi har fått en 3:a:D:D:D Grattis te oss!! Efter så mycke tjat så har äntligen vi fått tag i en. Själva då ska tilläggas. Inte me hjälp av Ramunderstaden. Me gud så skönt o flytta te större o få bort alla Alvins leksaker från vardagsrummet:) Satt på jobbet idag o tänkte lite. O nörd som ja e så kommer ja fan sakna den här lägenheten:( Alvin har ju liksom haft sin första tid här o sllt sånt:( Me vi behöver verkligen större så d e ju inte så att ja kommer ändra mig:D

Me nu ska ja sätta på tv:n o invänta min karl som åkte ner te Shell o handla korv åt mig. I love him<3

Me nu gick ja! Ha d så gott o hoppas ni kan läsa d här! PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha...Nu väntar vi bara på bebis oxå då!! :D Jag snuffa 18dagars bebis idag på jobbet...mmmmmmm... :D

2008-08-23 @ 07:31:07
Postat av: ida

jag hoppas han ska det, men han är så jävla rädd för förändring att det är läskigt.. Så jag har tänkt ta den själv, för då kommer han se hur skönt det är och vilja flytta med ;) hihi.. GRATTIS igen..

2008-08-23 @ 09:05:11
URL: http://bubbilishi.blogg.se/
Postat av: Emma

höhö, jag hade rätt ju :D vad får jag för det? :P

2008-08-23 @ 11:54:49
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0