Totalt glömt bort!

Tur att ja aldrig la mig i soffan sen.. Lite efter 10 så trippa 2st klipp kunder in genom dörren som ja hade lovat o klippa.. Vilket minne ja har asså:D Haha! Me d gick bra som bara den. Ja e grym e ja;)

Glömde ju oxå säga att ja ska antagligen me Lise på en scrapbook träff i oktober nån gång. Massa olika folk som träffas o byter idéer o får uppgifter o göra grejer. Typ tävlingar som ja fatta d som:) Så himla kul! Ska fan se te o byta bort den helgen om ja jobbar:)

Me nu ska ja ta igen mig lite efter klippningarna.. D va ju sååå jobbigt;p haha! Nee me disken nästa.. BLÄ!!

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Emma

låter kul med scrapbookinggrejen! :) hoppas du får ledigt då. :)

2008-08-14 @ 20:18:45
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Lise

Asså kolla redan nu så att du kan få ledigt! Lika bra att vara ute i god tid! Den 11e oktober är det - och du MÅSTE MÅSTE följa med Carro, idag var det inget kul på scrapkursen. Alla där kände typ varandra jätteväl och jag satt där i min rosa munkjacka med dödskallar och snus under läppen och kände mig allmänt bortkommen ha ha. Jag räknar alltså med dig den 11e oktober!

2008-08-14 @ 22:40:59
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0