Trött?

Nee faktiskt inte.. Seg rättare sagt.. Mattias o Svesse e iväg o gör nånting nu så ja e själv hemma. Eller Alvin ox¨å såklart me han sover som en stock:) Funderar STARKT på o gå o lägga mig o läsa i sängen så ja blir trött snart. Ska lämna Alvin på dagis 7.30 imon så får han frukost då. Ja börjar vid 8 sen. Segt me skönt o sluta vid 15 imon:) O ja går ju ändå upp as tidigt varje dag typ så d ända jobbiga e att ja måste gå först te dagis o sen te jobbet. fast ja behöver lite motion. Skärpning på mig, latmask!!

Me nu ska ja dra o borsta tänderna sen blir d sängen me Harry;p

O by the way så löste d sig nog me den helgen ja ville byta bort. Antingen tar Evelina den me kunde inte hon så ska min ängel Becca hoppa in o ta den åt mig. You are a darling;) Me d löser sig nog iaf:) SKÖNT!! ;)

Me puss o godnatt!


Cheerleaders på kungsgårdsbrännbollen då;) Kom 2:a av alla klasser d året o vi som va frisörer va ju som sagt bara tjejer medans alla andra lag hade killar som slog hårt som fan! Vi va GRYMMA!! ;) Ps. Ja e längst ner te höger o e DJ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Jo de är ju så..

dock får inte Willys kunder bonge av att titta på kött eller dylikt...HAHAHA....

2008-08-14 @ 21:46:27
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Lise

dansar på bordet

2008-08-14 @ 22:43:51
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0