Vart inne i stan..

O d va PISS tråkigt!!!! Själv me Alvin va ja. D va helt ok me ja köpte bara skor te han. Jätte fina:) Kort kommer:) Iaf! Efter d så fick ja ett mess av Emma att hon va sjuk så d blev ingen choklad me henne:( O efter d va d 2 timmar te min buss gick o va fan skulle ja göra tills dess??? Nee ja fick köpa mig en tidning o sätta mig på buss stationen o läsa medans Alvin sov middag i sin vagn. Sen åkte vi hem o sen dess har vi inte gjort så mycke asså..

2st klipp kunder kommer hit vid 16 o efter d kommer Vicky o antagligen Maria o Johanna. Lovat o klippa Vicky o sen skulle ja o Maria färgat varandras hår me ja pallar inte d asså.. Hoppas inte hon blir sur bara.. E ju ledig fler dar än idag liksom..

Jaja.. Nu ska ja umgås lite me min familj innan kunderna kommer:)

Den här boken fick förövrigt min son idag på stan;) Fast han har en me en sjörövare istället, me ja hitta ingen bild på den:)


Kommentarer
Postat av: Linda

ditt cp du kunde ju ringt mig ja va med på stan :P

2008-08-27 @ 16:42:15
Postat av: Candra

Meee, hör av dig ^^

Jag bor i stan och jag är hmm.. mellan två jobb :p

mao, inte speciellt mkt för mig!

Puss

2008-08-28 @ 12:21:13
URL: http://comatose.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0