Julklapps stuga!

Ja d har ja haft nu på morgonen. Slagit in alla klappar som va kvar o slå in. Räknade även Alvins paket från oss oxå.. 21 st ska han få:D Haha! O då har ja ändå köpt "bara" en massa stora grejer för att han inte skulle få så smått. Jahaa.. O ändå sluta d på 21 st? jaja.. Lika bra o skämma bort han i år för nästa år blir d la inte lika mycke eftersom då ska man ju köpa te en te:) Me d kommer bli super d här. Känns bra att min mamma o pappa alltså Alvins mormor o morfar köper "bara" nått lite dyrare istället för massa små skit. D kommer han ju få av alla andra ändå liksom;)

Ska snart ställa mig o diska för nu e d berg igen.. Förstår inte hur ja lyckas:S Visst ja jobbar massa, MASSA nu så då blir d att ja skjuter upp d varje dag o så äter man ju varje dag så mer disk blir d. Me ja ska käka lite först sen e d disken o sen e d la jobb tätt efter d.

Julaftons morgon e klart nu iaf. Min mamma o pappa kommer hit på morgonen o äter frukost o så byter vi julklappar, o efter dom vart här så blir d ner te gusum för o spendera resten av dagen där. Me Jonna! När ska dina grabbar sova? Tänkte på att alla 3 måste ju liksom sova middag o d finns en säng:S Har ni nån resesäng eller? Vet inte hur vi löser d me d gör vi la i slut ändan ändå:D

Me nu så ska ja fan dra mig så d blir nått me disken. Imon kommer Svesse o Vg hit en sväng oxå efter ja slutat jobbet. Trevligt, trevligt.  Umgås lite sen ska dom ner te gusum(?) om ja inte minns helt fel:)

Me nu gick ja fan.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror Hugo sover runt 12 tiden....men han kan jag lägga på en madrass om de e så....

Edwin e jag säker på somnar vid kalle anka... :D...

Ses på onsdag!!!

PS: Alvin får 2 SMÅ SKIT saker av oss...Moahhahahaha

2008-12-22 @ 17:15:44
Postat av: lise

Men shit! 21 julklappar? Jag vill att du skriver en lista på vad det är eftersom du skrev bara stora saker. Vad då press att köpa mer till Oskar nu ha ha ha. Farfar har iaf köpt ett trumset åt honom, och mamma en trehjuling. Tror det var en likadan som Alvin har.

2008-12-22 @ 17:51:26
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: Vg

Nämen kompis...Ringarum...INTE gusum, Ringarum!!!!=)=)=)=)



Hoppas vi kan komma upp en snabbis sen, Liam har nämligen feber =/ men jag hör av mig!!

2008-12-23 @ 09:33:41
Postat av: F

men hallå, låt umgarna sova ute i vagnen då!!! som sagt 21 jävla paket, vill veta allt innehåll. våra ungar får typ 4 paket var av oss.. iofs dyller dom ju år två veckor innan/efter jul med så vi köper grejjer i sommar istället, inte så kul o ge en cykel till alex nu kanske :P Hoppas ni får en mysig jul iaf.. massa kramar från oss i Tallboda

2008-12-23 @ 10:18:57
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0