Otroligt jobbigt!

Ja idag har nog vart en av dom jobbigaste dagarna i hela mitt liv. Usch o blä! Me samtidigt har d nog oxå vart en av dom bästa dagarna i mitt liv även om allt har vart otroligt jobbigt som sagt. Sjuk dag.. En sån där dag man bara vill sudda ut samtidigt som ja absolut inte vill glömma den nånsin.. Sjukt säger ja bara..

Har inte så mycke o skriva o berätta.. Ska nog ta mig en blogg paus ett tag tror ja för o ta tag i mitt liv lite grann. Behöver verkligen d. Både för min o andras skull. Me vet du inte va detta handlar om så behöver du heller inte fråga för dom som inte redan vet behöver inte heller veta. Privatliv e privatliv. Ska ge mig på o skriva dagbok i en riktig bok istället så man verkligen får utlopp för alla sina känslor o verkligen skriva av sig. Saknar min gamla dagbok faktiskt:) Me ja funderar på o starta en ny som typ en ny start på livet. Vi får se..

Ett otroligt stort tack te alla mina vänner iaf som finns där o stöttar. Ja hör av mig när ja orkar me ja e jätte tacksam o veta att ni finns där bara! Ni e mitt allt! Massa pussar te er!

Me nu ska ja sova. O så trött som ja e både fysiskt o psykiskt så kommer ja nog somna som en stock. Tack o hej för mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

:(

2008-12-10 @ 23:47:01
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Linda

hoppas allt blir bra med dig/er vad det du gäller. Jag kikar in då och då för att se om du skriver nåt i framtiden. Synd att du ska sluta skriva, för det är skönt att veta att du lever. Massa pussar

2008-12-11 @ 19:53:54
Postat av: Emma

mm, en "riktig" dagbok är bra. Om inte annat kan man ha en anteckningsbok o skriva ner bara de där grejerna man inte vill skriva här.. det gör susen, o man känner ändå ingen press på att skriva varje dag.

säger som ovanstående talare, jag tycker också det är skönt att veta att du lever.. :)

2008-12-12 @ 12:48:22
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: F

Neeeeej, du kan ju inte sluta blogga jue... Vad ska jag då läsa när jag har tråkigt? Snälla snälla :)

2008-12-12 @ 12:49:29
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0