Ännu en dag avslutad!

Yes! Fick skjuts hem av min bästasta bästa Jerry efter jobbet. Gud va ja tycker om han<3 Även om ja inte skulle få skjuts;)

Muffe va inne idag igen:D Haha! Fast han handla inte.. O nörd som ja e så måste ja skriva d i min blogg:D Haha! Me ja har inget liv så därför måste ja skriva in d roligaste som hänt under dagen liksom;p

Scoffa va inne idag me. haha! Har glömt hur rolig den killen e asså. Skratta som en tok hela tiden han stod i min kassa:D "-Me dom gröna bananerna säljs ju bara för folk tror att d e squash:D" Hahah!!

Rickie va inne idag me.. MIn älskade "lillebror" va länge sen ja såg han nu så d va kul oxå;)

Fick en super gullig kommentar förut idag me;) :

rebecca om Tråkigt jävla folk!:
jag tycker om dig med :D dömycket!

Sötnos då;)

Me nu ska ja ta o gå in o lägga mig hos min bebis. Han sover ju så dåligt nu o vaknar 100 ggr per natt så därför måste ja få sova innan han börjar vakna upp.

Me sov gott då så hörs vi! Pussisar te er alla! Speciellt te alla gulliga sommarjobbare på willys;) (Ni vet vilka ni är;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

du hade ju skrivit så fint ju :D

jobbar du på söndag eller?

2008-07-19 @ 11:08:11

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0