Borta bra, me hemma bäst:)

Yes! Åkte hem igår kväll. Gick la så där.. Alvin va rätt grinig då han inte sov, o 5 min från vårat älskade hem så spydde han rakt ut över hela sig o alla kläder o hans barnstol o bil sätet.. Så där kul när man va trött.. Stackars bebis:( Me d gick bra sen iaf..

Har ju vart i gbg i en veckas tid nu.. Blev lite längre än d va tänkt me Alvin blev ju sjuk o då va d inte läge o sätta han i en bil liksom.. O sen va ju både min mamma o pappa ner i helgen.. Vi gick på liseberg o grejer. Svin kul! Kort kommer! Alvin behövde liksom tänka på nått annat än o bara klia oxå:S Mammas plutt.. Han åkte d han fick åka. Han fullkomligt älskade båtarna som e i mtten av flumride. Han o Mattias åkte dom 2 ggr:D

Lovar att kort kommer me ja e så jävla seg för Alvin ville inte riktigt somna inatt o så sov han jätte dåligt.. mammas bebis.. Kliar ju! Fattar ju ja me:( Me nu sover han middag så egentligen ska ja passa på o tvätta d som finns så ja slipper dom där jätte stora högarna sen, me ja vill ha in alla väskor från bilen först o Mattias e i gusum o tvättar bilen eftersom Alvin spydde i den. Me ja hinner me o tvätta.. D e en dag imon oxå:)

Me nu ska ja snoka i lite bloggar o se om d har hänt nått kul;) Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Ida

stackars lilla plutten då ;) HATAR vattenkoppor, jag fick det när jag var 18 det var INGEN höjdare kan jag säga, fy fan !! men skönt att han fick det nu och inte när han blivit äldre iaf :) synd att man inte gick på liseberg i helgen då, så kanske man hade fått sett er !! kramis

2008-07-09 @ 18:13:11
URL: http://metrobloggen.se/idamanson

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0