Grillat!

Yes! Blev sviiiin gott asså! Va svin hungrig, eftersom min matlåda inte va nått vidare idag:S

Hade en sviiiin rolig göteborska i kassan idag! Hon va ju bara bäst! *pga henne så tänkte ja mig tbx te min tid på hemköp i gbg för ett antal somrar sen;)* Iaf! Så såg hon min stjärna på halsen så börja hon fråga (me sin BREDA göterborska)
- Ja såg stjärnan du hade på halsen. E d nått för Hardcore superstar eller? Fast du kanske inte e inne på hårdrock?
(Jag) - Nee d står inte för dom, me ja tycker dom e rätt bra asså;)
- Ja för du vet Magnus e ju me där.. han e trummis där. bla bla bla..
Förstod efter mycke om o men att d va hennes son o då tar hon fram ett kort i plånboken o visar. Så då sa ja:
- Me vi kan ju säga att stjärnan står för dom iaf;)
- Ja då kan ja säga d te Magnus när ja kommer hem, att ja träffat deras största fan på willys i söderköping.. :)

Haha! Klockren va hon asså. Love here!!



Just nu sitter ja o kollar på Shear genius på 5:an. GUUUUD va ja saknar o klippa o skapa när ja tittar på d.. Jävla jävla skit va ja saknar d!! :( Funderar på om man kanske skulle börja jobba som frisör igen.. Eller igen o igen.. Har ju inte jobbat som d efter skolan:S Me ja e bra sugen asså! me nu fortsätter d;) Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

Jaaa, bli sugen på o klippa o så... bara att du klipper mej darling, e sjuuukt trött på håret nu så det ska BORT!!! Ska ut till pappa i helgen så om du e ledig så kom en sväng... Pappa o dom e inte hemma så det blir jag o familjen o sen mamma o hennes sambo. Ring så klipper vi :)

2008-07-24 @ 21:41:23
URL: http://fridaalexsebbe.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0