Ny dag igen..

Vet inte riktigt va ja ska skriva idag. Har inte så mycke o berätta asså:S Alvin mår fortfarande dåligt, o ja ska jobba idag. Ska bli skönt o komma iväg en sväng me höns mamma som ja e så kommer ja sakna plutt lite nu när han mår dåligt.. Me han har världens bästa pappa så d kommer gå super bra här hemma.

Förövrigt så stänger ja me Evelina idag. D tycker vi om;) Får vi se vem mera d e. Ullis e ju tbx från semestern nu oxå. Älskar den tjejen asså:) Min bästa;)

På lördag ska även min mamma o pappa komma hit på middag. Lin´néa o Elis skulle ju kommit egentligen, me dom fick förhinder. Så då bjöd vi mammi o pappi istället;) Ska bara grilla o sen ska ja se om man kan hitta/köpa nått sällskaps spel man kan spela:) Pappa hatar nämligen o bara sitta still o glo, o spelar vi då så e han lugn:D Haha! Ska bli kul att dom kommer iaf. Träffar dom ju inte så ofta som man kanske vill.. Alvin kommer bli svin glad när hans "momo" o "uta" kommer oxå;)

Me nu ska ja kolla lite bloggar o sen ska ja hoppa in i duschen.. Vill klippa mig nästa vecka oxå. D e KRIS nu. Håret e bara långt o hänger typ:S Vill klippa upp d MASSA. Typ hälften ska av överallt på huvudet. Vill ha en frisyr NU! Nån som känner sig manad o vill klippa mig kanske? ;) Ja betalar för mig asså:)

Pussisar te er alla!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe yes ikväll smäller det =P

2008-07-17 @ 12:53:04

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0