What a night! :D

Haha! Ja FYYY FAAAN asså;) Kan säga att d va en riktigt bra kväll enligt mig.. Sen finns d ju vissa minnesluckor me what the hell?? En riktigt fylla ska man la ha lite minnesluckor här o där;p Kul hade ja iaf! Träffa massa kul folk asså. Bland annat min Ullis o hennes polare Tina o Cicci (?) gick te Otten me dom o hade SVIN kul. Ja o Maria följde me dom för d blir lite tjafs på allt annat folk. Träffa fan Ninoa o Sandii som ja inte sett på 100 år oxå. Haha! Sjukt kul:D Efter kanske en halvtimma på Otten får Maria panik så ja hänger på henne te palace. Där träffa ja massa roligt folk oxå. Kim som ja inte sett på 100 år. Träffa 17 årigt Johanna från jobbet ute:D Haha! O hennes syrra Jenny då. Pernilla va oxå ute. Hmm.. Ja o så min bästaste Ronny va ju på palace oxå. Han rädda mig från många slusk. Speciellt han i parken på G te krogen när Maria o Vicky kissa. Haha! Sjukt kul hade ja.. D va ju typ bara ja som hade kul me what the fuck? Hur ofta e ja ute? Typ aldrig, så ja va värd den här fyllan!

Igår då.. Va CP bakis o mådde SÄMST hela långa dagen. Mattias hade me Alvin te gusum så då fick ja sova lite mer. Tack, baby;) Älskar dig! <3

Idag då.. Mattias e ju o fiskar i Borås me Johan o Rasmus o kommer inte hem förens ikväll. Alvin sover just nu me kommer nog o vakna när som. Ska träffa pappa på hans jobb kl 5 o efter d ska vi te willys o handla matsäck tills imon för då ska hela familjen te KOLMÅRDEN!! :D Ska bli kul som FAN! Blir ja Mattias o Alvin i våran familj;) O så min pappa, Alvins morfar:) O sen blir d kanske Bettan me familj. (Hoppas som fan att dom kan följa me. Tycker om dom massa<3) O så blir d Emil o hans nya tjej från borås. Mys, mys hela dagen!

Me nu ska ja ringa upp o prata me min mammi. Hörs o ses! Pussis!



Älskar dig ditt, cp<3

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0