Yesterday!

All my troubles sems so faaaar away!! ;)

Satt ju här hemma i min ensamhet o kolla på mitt klipp program på 5:an. Mattias va i stan o hjälpte en kompis me hans bil för den hade stannat på E22 eller va d va:/ Så iaf så ringer min bästa Hannis o säger att hon o Ronko e i sörping så dom undra ifall dom fick komma upp en sväng. Självklart asså!! Så vi satt ute på balkongen fan hela långa kvällen o bara snacka massa minnen o annat skit:) Johanna va ju på på lördag o ja tror nog fan Ronny oxå va på;) Fan va KUL vi ska ha!! Ser fram emot d som FAN asså. Kom överens me Jophanna att ja ska hem te henne på lördag innan vi ska träffa alla andra. Bara sitta o dricka o röka o snacka massa skit;) Love you, Hannis! <3



Lägger även in en JÄTTE gammal bild på mig o Ronald för den gamla goda tidens skull;)
Tycker om dig massa, Ronko! <3



Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0