Åskan!

Ja alla snackar om denna jävla åska o alla blixtar som d va inatt.. Ja sov som en GRIS så ja har inte hört nånting:D Haha! Me Mattias sa att d hade verkligen lyst upp hela himlen igår. Hade tydligen vart svin häftigt:)

Alvin va KOK het idag när han vakna. Tog tempen på han o då hade han 39,2 i feber:( Mammas Bubbu:( Me han fick en supp på en gång oxå!  Så har han fan vart på dö bra hömör idag iaf:) Lite hängig såklart o lite klängig me d får man va när man e så sjuk:(

Maria dyker la upp när som helst oxå.. Eller iaf inom 2 timmar typ:) Vi ska hänga lite tillsammans idag;) Min allra bästast bästis som fyllde år igår oxå:) Me present blir d när lönen har kommit;) Haha! Fattiga Carro;)

På tal om cash så e d ju lön på onsdag o då får både Mattias o ja semesterersättningen oxå. Skönt som fan! Lite extra pengar e alltid trevligt. Så ska la rättegångs pengarna rulla in nån gång under sommaren nu oxå.. Vi börjar få ordning på oss oxå.. Trodde inte att d gick me ja tror fan vi klarar av d;) Börja lägga undan lite cash varje månad oxå.. Vill ju ha både diskmaskin o ny tv hylla o avbetalingar e d slut me nu. Kontant annars skiter vi i d!

Pappa va här imorse oxå. Han hade köpt både frallor o pålägg:) Älskade pappa;) Klippte han som tack;p Vi blev även lite sentimentala under klippningen o prata lite om förr i tiden m.m .. Me nu e allt super o ja älskar min pappa mer än nånsin! Ska ta mod te mig o säga d te han oxå.. Va nog 100 år sen ja sa att ja älskade min pappa.. Nee me iaf 13 år sen.. O ja vill inte va nån sån som kommer ångra mig att ja aldrig sagt d ifall nått skulle hända.. Me han vet att ja älskar han iaf;)

Me nu ska ja ringa Vicky picky o sen ska ja sätta mig o läsa en sväng! Ha d gött!



Bästa bilden på Maria EVER! :D haha!


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: en i huvudet?:O ja det är den tatueringen som jag har tänkt på längst så jag tror nog att det blir den om jag ska ha en:D

2008-06-23 @ 12:28:42
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hallå,

Live your dreams står det på min tatuering och sen är det lite stjärnor och noter runt om, med blått emellan. En liten egen komposition :)

2008-06-23 @ 14:30:46
URL: http://jasminemede.blogg.se/
Postat av: jenny

Hellu

Jag har medfött hjärtfel...så opererades första ggn som 2 åring...så äter waran(blodförtunnande)så kan därför inte tatta mig...Och har en mekanisk klaff..

Är opererad 4ggn(på samma ställe)...Så skulle jag få en infektion i tatton..Och den gick upp till hjärtat så skulle jag behöva opereras..Så skulle det ta 4tim att bara öppna upp bröstkorgen...Så därför känns det inte riktigt värt det...



Men VILL ha min EM tatto ju =(



Allt bra med dig?

Kram Jenny

2008-06-23 @ 16:26:30
URL: http://glamourbarbie.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0