Duktig hemmafru!

Ja fy fan va duktig ja e.. Gick upp me Alvin imorse vid kl 6. Gjorde i ordning oss. Gick te dagis så vi va där typ tjogo över 7. Sen gick ja o jobba. Har typ vart på golvet hela dagen. D har vart rätt skönt. Göra lite annat liksom:) Dagen gick snabbt o efter jobbet gick ja o hämta min "bebis" på dagis igen. Sen knalla vi hem o när ja kom hem så ställde ja mig o börja laga mat, trots denna helvetes mensvärk. Potatis, köttbullar o sås blir d.. Äkta köttbullar oxå. Inga jävla färdig köpta. Har tröttnat nått så grymt mycke på dom. Svin äckliga e dom:S

Me nu ska ja dra o steka lite köttbullar medans potatisen står o kokar, o sen göra sås. Mm mm mm, som ja brukar säga;p

Ha d gött så kanske vi hörs ikväll.. Bror på ifall "67 grader" o "Crash into a dich" kommer;p Haha! Me nu drog ja!

Ska tillägga att äppelpaj me vaniljsås bvlir d som efterrätt oxå.. Om ja pallar göra den;) Nu gick ja:D


!!OBS!! Inte mitt på bilden.. Mitt kommer se myyycke godare ut;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh jag kommer hem till dig och äter!!!!!

2008-06-11 @ 18:32:25
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det är så roligt att du skriver BROR :D Och Imon :D Har tänkt på det när du skriver blogg ibland :D

2008-06-11 @ 18:45:52
Postat av: Sara

Raring, du har inte lust att komma förbi trädgårn imorgon ? :D



Pussssss

2008-06-11 @ 19:38:35
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Malin F

Åh va gott de låter.. IKEAs köttbullar o paj ser jag =) Alltid lika gott!

2008-06-11 @ 20:49:02
Postat av: jenny

Hehe...Jag har skrivit nånstans att jag bor i sthlm(när jag blev medlem) för att det är en person som är riktigt psycho som läser så därför har jag bytt...

Hehe, vad bra...Jag svär när jag får barn kommer barnets första ord va Eminem haha..helt hjärntvättad..



Jo, klart du kan rappa..Tro mig när jag var 12 och börja med allt det här...så kunde jag varken skriva elr rappa...Men har övat och övat...och studerat eminem=)

2008-06-11 @ 23:10:28
URL: http://glamourbarbie.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha jag gjorde exakt samma mat igår ;-D Med två helt gaaaaalna övertrötta ungar...yey va kul o stå o rulla köttbullar :-/ Men goda blev dom :-D Mmm mmm mmm ;-D Puss!

2008-06-12 @ 05:47:01
URL: http://daisywest.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0