Hemma från jobbet!

Va ju på vårdcentralen förut idag o d va inget virus han hade iaf. Han hade typ en vanlig förkyldning me as jobbig hosta:S Har ju gett han vetolin som e luftvidgande me tyckte inte d hjälpte me d va tydligen d ända ja kunde ge han..

Han sov ju ok inatt me han låg mellan mig o Mattias o ja sov ju på spän o vaknade så fort Alvin hostade:S Me man blir ju orolig eftersom han har svårt o andas:( Så vakna han vid halv 5 imorse o va KNALL het så han fick en supp sen somnade han om vid kvart över 5 o sov te tjugo i nio. Lyx liksom! :) Me han mår ju inte bra asså.. Mammas plutt:(

Mattias sa att han inte ville somna i sin säng ikväll så han får sova mellan oss inatt igen.. Me ja tycker bara d e mysigt så d gör ingenting:)

Imon då! :D Bio me girlsen;) Ska ju se "Sex and the city" för Marias skull typ:D Ja ska bjuda henne som födelsedagspresent:) Får skjuts in te Vicky av Mattias efter jobbet imon. Slutar vid 17. Lön imon me! GÖTT!! Har ju gjort budget idag ja o Mattias så nu ska fan pengarna räcka månaden ut:D Vi e kassa på o hålla i pengar, me nu ska d fan bli ändring på d.. Ska till o me börja spara.. Te vad vet ja inte me d e alltid bra o ha en reserv kassa:) Ska köpa en ny tv hylla denna månaden me.. Dom rear ut den på jysk så den e 1200kr billigare. Mycke bra tycker ja:D

Vill även färga o klippa mig o d ska nog pengarna räcka te oxå.. Skulle ju klippa mig hos Sara me nu när ja ska färga me så tror ja d blir Özer för hon gjorde d ju så jävla bra sist:) Förlåt Sara.. :( hata mig inte! Kan ragga andra kunder te dig om du nu ska visa va du går för på salongen:) Säg te bara;)

Me nu ska ja ringa Maria o fråga om hon kan skjutsa hem mig efter bion imon:D Har liksom 5 min emellan från att bion e slut o te bussen går.. O man vill ju alltid diskutera filmen efter bion oxå:) Me ja ska smöra lite för henne;)

Tack för alla stöttande kommentarer igår oxå.. Frida hade den klockrenaste:D ja citerar: "Dom e helt enkelt inte gjorde för o ta hand om barn" :D haha! Frida du e bäst! ;)

Nu gick ja..

Kommentarer
Postat av: Louise

Jasså är ni med värdelösa på o hålla i pengar? Samma här. Vetifasen vad jag gör för fel, men spara det går bara inte :P

2008-06-25 @ 09:23:20
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: frida

stackars lilla prinsen :( Hoppas han blir bättre annars får du kräva en sån andningsmask till han så han får i sig luftrörsvidgande den vägen, vi har sån till våra barn. Klart han ska sova hos mamma o pappa, vi började med det när alex va sjuk i ettårsåldern, han e fortfarande kvar ett o etthalvt år senare... haha... men mysigt e det...

2008-06-25 @ 09:44:17
URL: http://fridaalexsebbe.bloggagratis.se
Postat av: Zandra

Haha försök ;-D Nästa vecka jobbar jag alla dagar typ .... kul va? Men seeeen äre semester för min del :-D Har du bara nästa vecka eller? Puss

2008-06-25 @ 18:33:23
URL: http://daisywest.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0