Klippning!

Ja d behöver ja.. Raggade lite på Marias lillasyrra förut så hon kanske ska klippa mig:) Kan ju även höra av mig te min allra bästa Özer, me d känns lite B o bara höra av mig när ja vill ha nåyy.. Nästa gång ja ringer henne ska d fan va om en fika, o låta hennes syskon barn o Alvin leka:) Me vi får se va Sara går för nu istället.. Vill ju klippa mig kort.. Har damp på håret o ja vill klippa upp d MASSA för nu hänger d bara. SVIN FULT!! Me vi får se va ja gör.. Testa lite lös hår igår som ja hade hemma. Exakt samma färg va d som ja har nu.. Hmm.. Kanske ska sätta i löshåret istället? Nån som känner sig på o sätta fast d på mig? :D Haha! Har ju klipps me d e snyggast om d sitter i på riktigt:) Får se om ja kan ragga fram nån.. E bredd o peja för d oxå.. Fläta in d vill ja göra då..

Me nog om hår! Nu ska ja ta en ciggelicigg o sen ska ja nog lägga mig i sängen.. E inte så trött eftersom ja fick sovmorgon idag, me när bebis vaknar 6 imon så kommer ja va glad när ja då gick o la mig skapligt iaf:) Hoppas han sover te 7- halv 8 imon iaf för han fick gå o lägga sig lite senare idag för att Mattias polare va här o käka glass me oss..

Jaja.. Va sa vi nu.. Just d.. CIGG! ;) Ha d gött;)


Min bästa<3


Kommentarer
Postat av: jENNY

tjena bruden hehe

Vems Tatu?

Ah Candra..Känner och känner vet jag ikke..Min bästa kompis polare...

Vet Sex and the city funkar jämt..Löser alla killproblem...

Hehe, ok..men f-n när jag började som 12 åring kunde inte jag heller få ihop det..men man lär sig...=)



Nja, är väl inte världens bästa just nu...Har fått en djup infektion efter operation...Kommer upp inlägg ikväll om hela den biten..ifall du vill läsa...=)..Så ligger på sjukan just nu..Men men..Tur man har Shady=D



sJ?ALLT BRA?

2008-06-21 @ 22:04:35
URL: http://glamourbarbie.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0