PSYK KUNDER!!!!!!

Asså idag har nog lätt varit en av dom sämsta dagarna NÅNSIN för mig på willys.. Börja ju vid 16 idag o fick psyk kunder redan då.. Visst d va inte så farligt te en början me sen vet ni.. Fick en kund som ja bara ville skjuta!!!! Kan säga att han kommer iaf på en 5 i topp efter mina 3 år på willys.. Ska berätta senariot:

Kille o tjej kommer in o killen ska handla Nan modersmjölkersättning. Slår in den varav tjejen tar ner 2 paket me ciggen Level o ler o säger:
- Dom här ska ja ha me:)
Varav ja då säger:
- Visst! Har du leg me dig bara?
- Nee d har ja inte..
- Ok.. Då kan ja ju tyvärr inte sälja dom te dig (Verkar ledsen fö hennes skull)
Då säger PSYK killen då:
- Me d e ja som ska ha dom så du kan slå in dom..
(Jag) - Fast nu såg ju ja att d va hon som skulle ha dom o hon sa d me.
- Me du kan ju bara slå in dom( o så slänger han fram sitt leg)
- Fast ja behöver ju hennes leg o inte ditt, så tyvärr kan ja inte sälja dom här då..
(Tjejen) - Fast ja e lika gammal som Emmy Kjellgren..
Jahaa!!! O som om ja då skulle veta att hon va över 18? Hon kan ju lika gärna stå o ljuga mig rakt upp i ansiktet, d har ju inte ja en aning om:S O när hon då precis har sagt d får killen ett riktigt jävla CP ryck o börjar kalla mig både d ena o d andra. Vaav ja säger:
- Fast om du nu ska köpa dom åt henne kan du ju gå te en annan kassa för ja tänker INTE sälja dom te dig (Min irritation e nu på HÖG nivå)
- Me va fan e du dum i huvudet eller? (nått i stil me d iaf) Gå o hämta ditt leg NU! (Säger te sin tjej)
(Tjejen) - Me vi skiter i d. Vi kan lika gärna köpa d nån annanstans.
- GÅ O HÄMTA DITT LEG NU!! Hon kan fan vänta på dig o den här JÄVLA kön kan gå te en annan kassa för vi ska handla nu!!! (Han skirker som ett cp)
Ja försöker hålla mig i schack o frågar:
- Me vill du betala den där (Modersmjölkersättningen) så länge du medans hon hämtar sitt leg?
- NEE D SKA JA FAN INTE GÖRA!!! DU SKA VÄNTA!!!
- Fast nu e d ju så att ja har fler kunder än dig så ja sparar helt enkelt ditt kvitto så fixar vi d när hon kommer.
- D gör du FAN inte!!

Varav ja gör d ändå o fortsätter me nästa kund som typ e skräckslagen o kollar i taket typ.. Hinner köra typ 3 kunder innan hon kommer tbx o ja SKAKAR som ett AS för att ja e så JÄVLA ARG! O när d e dom igen så typ slänger han/hon fram leget så d ramlar ner så ja får ta upp d. Kollar på leget o tjejen e 20 år.. 20 ÅR!!!! Ja ska fråga om leg upp te 25 ÅR!!! IDIOTER!!!! Så dom får sina jävla cigg o ja anstränger mig som FAN för o va trevlig in i d sista. Me han e ju lika jävla otrevlig för d, sen gick dom.. O ja kan verkligen inte sluta skaka, så ja går in i panten en sväng för o skaka av mig alla starka HAT känslor ja har o känner hur tårarna börjar komma, så ja rusar upp te toan o låser in mig o tjuter som ett CP! Asså ja va inte ledsen o ja tog inte åt mig ett SKIT av va han sa, me ja va så jävla arg o när ja inte fick säga d ja ville så kom tårarna istället.

Nee shit! Asså han e som sagt en 5 i top på dom värta idioterna som har vart i min kassa.. Sen har vi ju check-gubben som oxå va bra dum i huvudet me d e en annan historia:) Samma me kärringen o 500 lappen.. Shit va mycke skit vi får va me om:S

Ja sen flöt dagen på me dom vanliga idioterna som inte sa hej o hade massa frukt utan påsar runt m.m o d gjorde ju inte saken bättre..

Kan oxå berätta om en jääääääävla snorunge. Ja hade stängt kassa 4 för o sätta mig i kassa 3 när Pernilla skulle gå hem, o då e d en liten kille på 12 bast kanske som ska skoja me sin tjej kompis. Så långt e d lugnt. För dom gick te kassa 4 varav dom sen ser skylten me stängt o hon säger:
- Me d e stängt där.
O killen säger:
- Inte nu längre o kastar ner skylten på golvet
WHAT THE FUCK????? Så ja får CP rycket. För han springer ju därifrån så fort han ser mig så ja skriker till: (högt)
- Va fan håller du påm me?? Du kan komma tbx på en gång o ta upp den där!!
Killen kommer smygandes tbx o säger:
- Oj ja tappa den.
O ja som har haft sämsta dagen säger:
-Du gjorde d va? Säkert du!!
Ja pallar inte asså.. O en cp snorunge me!!

Ja sen fortsatte d inte bättre för Kersin o Steve skickade hem Rebecca som skulle va kvar te halv nio me hon fick gå vid åtta o sen blev d ju CP mycke kö asså.. Kunde inte se slutet på den.. Va as irriterad då me för Mattias måste ju åka hemifrån vid halv tio om han ska komma i tid te sitt jobb så ja kunde ju inte jobba över heller! Me kön försvann lite innan 21 så d va skönt.. Sen fick ja skjuts hem av Kersin så d va jävligt snällt. Mötte Frank i dörren så byttes vi liksom av..

Ni hör ju vilken PSYYYYYK dag ja har haft.. Ärligt talat asså!!

Nu ska ja fan gå o röka o sen ska ja gå o dö!

Go and fuck yourselfs!!

*Har hittat en grej ja vill göra som stor tatto nu förresten:D Har ju velat ha som PINK har. En stor drake längs hela benet me Alex mamba hade ju tydligen en sån, så då vill inte ja ha  oxå.. Me d här tror ja blir grymt asså.. Får börja spara lite cash.. Jonnas som hon har på benet e ju så jävla snygg så han som gjorde den ska nog få göra min då.. Mycke färger ska d va iaf.. Ja e psyk! Me ha d gött*

Kommentarer
Postat av: Anonym

men shiiiiiit vilka puckon!!! Jag o mitt temprament hade fan inte kunnat hålla mig om en kille stog o skrek som ett as på mig för att ja gjorde mitt jobb!! Ja hade smällt till han asså och skrikit lika mycke tillbaka!! Men då hade man ju fått sparken så jag förstår att du grinade!! Det finns äropuckon överallt, man kan undra vart fan de har växt upp som fått de att bli sånna IDIOTER med noll social förmåga!!

2008-06-08 @ 22:53:06
Postat av: Johanna

fy fan mitt hjärta slår bara hårader och hårdare när jag läser om dessa jävla idioter... känns som om jag sitter där själv....HATAR skiten... fy fan...

Vad är de för fel på folk?? Varöfr i helvete är dom så jävla dumma i huvudet för??

Fattar ingen någonting eller!?? ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååå

ARGH....

Usch tvii o fy fan för så vidriga människor...

2008-06-09 @ 23:36:34
URL: http://onlyonelife.blogg,se
Postat av: Sara

Jag känner igen det där med att fråga om legg och dom har inte med sig och då blir dom sura för att dom inte får handla! Jag har med tjutit några gånger för att jag varit så arg för att dom inte fatatr att man bara gör sitt jobb :)

2008-06-10 @ 14:20:38
URL: http://sarafrank.blogg.se/
Postat av: Evelina

men shiiiiittt! vilka jävla puckon! jag vet hur det känns men blir ju helt skakis av sånt där och så ska man försöka hålla sig lugn och trevlig?!

hur faan kan man va så egoistisk att man tror du har all tid i världens för bara honom lr att du säljer till nån som du inte vet är 18?! asså ibland blir man ju knäpp, att dom inte kan tänka sig in i vår situation!? vi gör vårt jobb ju!!!



2008-06-15 @ 12:45:28
Postat av: Rebecca

ja, fyfan! igår stod jag och skrek i "räkningsrummet" i tio minuter efter stängning! jävla stockholmare som gick in två min i fyra och storhandlade, och sen hade dom mage att påpeka vilker sur kassörska jag var medan dom packade. sen när anna och jag äntligen skulle stänga, typ 16.25, kommer en kärring och ska göra en retur som tog tio minuter, för hon visste inte riktigt vad felet var! GAH.

2008-06-21 @ 12:49:19

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0