Sönderbränd rygg o röv!

Fan så ont d gör.. Sitter på data stolen i bara trosor o ett linne nu o d skaver överallt:D haha! Me ja kunde iaf sova inatt så d va skönt:)

Lämna Alvin på dagis vid nio idag. D va inga vanliga dagis fröknar där utan förskoleteamet. Me dom verkar bra:) Sa att ja ville att han skulle ha både sin tjocka tröja o sin scarf på sig ute idag. Han börjar ju bli förkyld igen.. Inte så kul:/

Skulle ju vart ute i klarsjön igår me Elin o Vicky me d blev lite ändrade planer. ja, Maria o Alvin åkte din på morgonen o sen lite senare kom Vicky. Sen hem igen efter en mycke blåsig dag i klarsjön. Me Alvin älskade o va där.. Va han inte i vattenbrynet så sprang han i en liten backe han hittade:) Sötnos! Väl hemma sen så gled vi en stund ja o Vicky för Maria va tvungen o åka på personalmöte. Lagade mat. Kycklig wok. Helt ok:) Sen skulle vi ha lagat paj me d blev så sent för Vicky skulle me Lovisa o Johannes o kolla på fotboll. Sen la ja Alvin rätt tidigt igår för han va svin trött efter all den friska luften o efter o ha hållt igång;) Sen sov han te halv 7 imorse.. Skönt istället för kl 6:D

Me nu ska ja kolla på days sen ska ja fan diska o lite sån skit.. Min tur. Blä! Hatar o diska.. Funderar på o köpa en diskmaskin me först vill vi bli av me alla avbetalningar vi har o så.. Me dom försvinner nu i sommar så d e skönt.. Får spara lite cash te en diskmaskin då när vi får lite mer över varje månad:)

Ser fram emot min o Mattias weekend nån gång i höst me.. Om d nu blir av.. Vi får se.. Me d skulle va mysigt. Bara han o ja i Rom vid Colesseum:) Mys, mys!

Me nu drog ja!!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag hejar åt dig med, promise !! :)) jag jobbar med, men jag jobbar ju som personlig assistent :) sådär slipper man ingen fotboll direkt, haha, men jag gillar´t !!

2008-06-10 @ 10:02:38
URL: http://metrobloggen.se/idamanson
Postat av: Johanna

Jo de är alviska och de står Livskraft. (ett ord som betyder en dle för mig:))

Okej... Jo dom är ju väldigt dyra där.

Hmm de låter ju inte så där jätte kul.

Ja jag får kolla runt på de olika o se vad de säger.. men då vet jag det..Tack så mycket:)

/J

2008-06-10 @ 10:05:31
URL: http://onlyonelife.blogg,se
Postat av: Victoria

Hur får man till massa krumelurer och annat skojsigt på sin sida?? Pussss

2008-06-10 @ 11:03:10
URL: http://ladyvictoria.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0