Asså SHIT!

Ja ni.. Har ju klagat ett tag på att ja e så jävla trött, me ändå går ja inte o lägger mig på en normal tid. Me igår skulle Mattias o ja mysa lite kolla film o så. Me neeee då! Självklart ska ja paja allt o somna halv åtta o soffan varpå ja vaknar kl 5 på morgonen av att Alvin gråter. Då tror man ju att ja ska va pigg? Nee då.. Gör lite välling te Bubbu varpå vi sover te 7;) Me guuud så skönt d va! Kände att ja behövde d.. Undrar om Mattias har försökt o väcka mig, för ja har inte märkt nånting:D Han hade lagt på mig ett täcke iaf så ja inte skulle frysa.. Min Baby:)

O d märks att Alvin inte mår bra heller. Han somnade nyss i mina armar. Vadå trött? Lilla plutten:( Så då passa ja på mig o sätta mig här lite.. För ja sitter ju aldrig här annars;p Haha!

Kolla lite på barnprogram imorse.. Alvin tycker inte om d sådär jätte mycke me d kommer liksom:) Me precis när ja slog om te tv4+ så va d slutet på teletubbies. Ja HATAR d programet från när Oliver va liten, me Alvin älskar d. Ända programet han älskar:D Haha! Han satt o as garva åt bebisen i solen:) Ska fan köpa hem en sån från willys idag te han:) Efter alla barnprogram sen va d tvshop. Alvins favvo program d me.. Ja vet han e trög:D haha! Nee me d e ju massa upprepning så klart han fastnar.. Reklam e ju liksom hans bästa;)

Iaf! Har kommit på vilken SUCKER ja e på tvshop. Asså SHIT va lätt ja går på allting. Ja fastnar lika mycke som Alvin:D Hade ja haft pengar hade ja lätt beställt hälften av all skit som finns me på tv:D Haha! Nu senast e d ju en ny cream som tar bort bristningar. Bevisat o allt:D Visst ja har inga bristningar me ifall ja skulle få d nån gång:D haha! Nee me ni som känner mig vet vilken panik ja hade när ja va me barn. En gång hade ja kliat mig på magen o så kolla ja mig i spegeln o fick panik för kli märkena såg ut som bristningar. Ja satt o PANIK TJÖT på toan i en timma. Ja ni hör ju.. Va så jävla nervös för bristningar. Vet inte va d e me ja får verkligen panik. Köpte till o me en sån där olja när ja vänta Alvin. Lukta SKIT, me ja smörjde som en idiot iaf:D Tänkte iaf på om vi ska skaffa mer barn nån gång o ja får bristningar då så finns d nu en kräm som tar bort dom:D

Guud vilken sucker ja e:D Samma sak me alla jävla städ prylar på tvshop. Asså ja blir som tokig här hemma i soffan:D haha! NÖRD e va ja e;) Me gå in o kolla så får ni se.. Finns så mycke skit man vill ha asså:D
Tryck HÄR

O när ja ändå länka så där nu så skulle ja vilja fråga alla er som länkar varför man skriver HÄR me stora bokstäver o inte små? Alla skriver me stora bokstäver:S

Jaja.. Nu ska ja glida omkring lite sen e d days of our life;) Love to you!!


Ja erkänner.. Denna har ja gått på o köpt:D Haha! Me den e svin bra me;p
image22


Kommentarer
Postat av: Lise

Ha ha vaddå riktat till mig med HÄR *asg*
För att det ska synas så klart ;)

2008-05-29 @ 10:28:18
URL: http://virrepannan.blogspot.com
Postat av: Ida

hahah klockrent.. jag tror aldrig på sånt skit.. bra att du testar så kan jag köpa sen !! ;)

2008-05-29 @ 11:07:39
URL: http://metrobloggen.se/idamanson

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0