Bakis dag!

Ja fyyy fan vet ni:D Me d va ja inte mer än värd. Självförvållat liksom;) Me FAN va kul d va igår:D Tack te alla underbaringar som va me o förgyllde min kväll.. D vill säga Vicky, Linnéa o Nilla:) Ni e såååå underbart söta;)

Otten blev d te slut o först va ja o Linnéa o röjde dansgolvet bara vi. Som den gamla goda tiden när man va 19 o hängde på Otten;) Fan va kul!! Sen på slutet av kvällen så hängde ja ihop me Vixy o vi hade oxå så jäääävla kul asså.. O ja kände mig verkligen mig som 19 igen:) Förutom d här me o hångla runt då:D Haha! D lät ja faktiskt bli;)

Ska även tilläggas att ja va skapligt packad hela kvällen o att ja för första gången i hela mitt liv gick ut i ett par pumps! HELLO!! Ja kan inte ens GÅ i pumps, o nu skulle ja ut o DANSA i dom? Haha! Me d gick sjuuukt bra asså:D Fan va kul d va:D

Sen finns d ju alltid fittor som självklart måste komma o förstöra d första dom gör när man kliver in på Otten.. Blir så TRÖTT!! Me vi löste d där rätt fort o sen va den bitchen ur vägen:D Jävla cp fitta asså.. GUD va ja HATAR henne!

Åkte iaf me Mattias hem när klockan va halv 4 inatt. Va la hemma nån gång efter 4 o slockna som en stock. Vakna 11 idag när Mattias kom hem me Alvin. Min pluttis! <3 Hade då VÄRLDENS huvudvärk som inte gick över sen heller. Så somna Alvin vid 12- halv1 typ. O när han sov så sov ja me.. Sen va Mattias o köpte pizza o så slappa vi bara. Alvin vakna vid halv 3 sen o så bara mös vi hela dagen.. D va nästan så han fatta att ja va bakis för han har vart jätte snäll.. Mammas älsklings unge!!!! Så fick han va vaken lite längre idag me så han somna la vid 20.30 typ.

Mattias åkte te jobbet för en timma sen o först nu palla ja sätta mig vid datan. E så jävla seg fortfarande. Me nu ska ja se lite CSI sen e d fan sängen!

Hörs o syns mother fuckers;)

Just d.. Grattis på morsdag alla mammor;)

Kommentarer
Postat av: Lise

Ha ha ha, vilket språk du har Carro *asg*

2008-05-26 @ 12:06:36
URL: http://virrepannan.blogspot.com
Postat av: Linda

Nej, det var en anonym som skrev "Dricker du och festar när du är gravid??" O sånt gör mig så jävla arg. Fört det första skulle ja AAALDRIG titta på alkohol ens om ja va gravid, för det andra drack jag inte ett dyft, och för det tredje och mest sjuka så är ja inte gravid! Jävla offer som inte kan läsa. Han/hon läste sökert fel i ett tidigare inlägg ja skrev att ja TRODDE ja va gravid för ja fick ingen mens, den hoppa över en månad. Tänk om folk kunde lära sig läsa innan de kläcker ur sig nåt och börjar anklaga folk! ÅH!

2008-05-26 @ 13:19:20

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0