Ledig idag!

Jaa.. Ja e trött.. Fast ändå inte.. Måste diska:S Fan så TRIST!!!

Läste Zandras blogg nyss o hon hade vart o handlat kläder te Alva. Ja vill oxå handla kläder!!! Te Alvin då asså;p Haha! Han har ju typ inga sommar kläder:S Mamma kommer hit idag efter hennes skola så ska vi åka o köpa sandaler te Alvin. Hon ville köpa d åt han:) Gynna sörpings affärer lite o shoppa här.

Sen på eftermiddagen så kommer Albertina o Sigrid hit så ska ja klippa dom o sen ikväll kommer Vicky så ska ja klippa henne. Kanske lite guitarr hero? ;p Haha!

Måste ta mig i kragen o skriva min efterlängtade blogg om willys.. Kan ge er ett litet smakprov.. Ett tips:

*Lägg inte pantkvittona på bandet! Herregud (!!!!!!!) va irriterande. (Förklaring kommer;)

Me nu MÅSTE ja diska! Fast d e ju days of our life nu.. FAN! Me just d! Såg ju d igår. Repris nu liksom.. Ja! Då e d disken som gäller;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

(Ang kommentar i min blogg)

haha vad då har du sett sista programmet? :D Jag tror INTE det är payton han ringer om man ugtår från resten av programmet.

2008-05-21 @ 13:45:46
Postat av: Zandra

Pantkvittona kan jag tänka mig hamnar där mittimellan två band så dom fastnar ;-D Haha jaa det är kul o köpa kläder :-D Köpte nya sandaler till henne o Joppe igår med :-D även fast hon inte går fegisen ;-D
Puss puss!

2008-05-21 @ 14:51:26
Postat av: Lise

Nu får du köra din willys blogg asså! Jag lägger alltid pantkvittot på bandet *asg*

2008-05-21 @ 16:23:29
URL: http://virrepannan.blogspot.com

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0