LÖN!

Mycke trevligt att d rullar in lite kulor på kontot idag;)  Efter att ja lämnat Alvin ska ja ner te Ica o hämta ett packet *Yeeey* o sen måste ja te systemet me. Mormor fyller år imon så hon ska få SPRIT! :D haha! Eller en konjak iaf;) Me när öppnar Ica o systemet? Systemet e 10 tror ja.. Ica då? :S Tänker ju inte gå från dagis ner dit om ändå inget e öppet:S Jaja.. Får kolla nätet sen..

Lördag då.. Har skaffat barnvakt te min bebis, eftersom ja ska in te stan o Mattias e ju fylleskjuts så då kan ju inte Alvin va hemma själv:S Inte fylleskjuts te mig då utan Carin o David:)

Söndag då.. Morsdag! Grattis te mig o alla andra mammor:) Ska klippa lillebror då oxå. Sen vid 15 kommer d en tjej hit me sin son. Barnen ska få leka lite. Nee inte min "mamma kompis", Maria, utan en ny tjej:D Får vi se om d blir kul eller bara konstigt:S

Jaja.. Nu ska ja ge bebis gröt, sen ska ja ta på han så allt e klart, sen e d fan "Spela eller spola" innan vi drar te dagis;)

Kolla Icas öppet tider nu då;) Pussis!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0