Till Frida;)

Asså d här me rättegången.. Ja har inte pallat uppdatera för d va sån jävla sjuk rättegång så ja har velat skriva om allt o den höll på från 9 te halv 2 så ni kanske förstår varföa ja inte pallat:)

D va iaf d VÄRSTA ja vart me om i livet.. Herregud asså.. Så jävla sjuka advokater dom hade.. Visst ja förstår att d e deras jobb o försvara snorungarna, me sättet dom gjorde d på va så fult:S Iaf 2 utav dom:) Vill inte ens gå in på va dom sa me ja kan säga så mycke som att en av advokaterna fråga mig om ja va 100% säker på att alla killar sparka o slog. Varav ja då tveka lite för ja tänkte efter me svara sen ett starkt "Ja" Vet ni va han säger då eller??? - "Du vet att du pratar under ed va?" HALLÅ!!!!! D e ju samma sak som o stå o säga rakt i ansiktet på mig att ja ljuger. Me ja stod på mig som fan o sa att ja va 100% säker.. Shit asså.. Så hade vi den andra cp advokaten som kallade Mattias "Idiot, dum i huvudet o mentalt efterbliven". Ja ni läste rätt.. Han sa även att Mattias fick skylla sig själv för att dom tyckte att han hade provocerat fram d. HALLÅ!!! Ni hör ju.. Sån jävla sjuk rättegång asså.. Aldrig mer säger ja bara.. ALDRIG MER!

*Dom kommer om 2 veckor* *Asså "Dom" som i d som säger va de får för straff:)*

Nu e d jobb snart. E cp trött o har inte diskat än utan suttit här o vid tv:n:S Me man måste la få ha såna dagar me.. :)

Me nu ska ja sminka mig me den mascaran ja har. Resten av mitt smink e ju borta:( Ja har inte en aning om vart d e:( Jävla piss skit!!! *arg*

Me nu måste ja gå!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0