Tröttisar!

D e va våran familj e.. Mattias va d inatt efter jobbet för han sov fortfarande när Alvin o ja kom hem efter mitt jobb:S

O Alvin la ja precis nu för han va akut ledsen bara för att han e cp trött.

O själv e ja bara sviiin seg..

Mobilen dog idag på jobbet o efter d har ja inte ens orkat o lägga den på laddning.. O ja älskar liksom min mobil:D

Nee.. Fan så trött ja e.. Måste duscha me efter d kanske man ska ta o knyta sig;) Fast inte innan 21 för d e för mycke små-barns-mamma-aktigt:D haha! Me ja lyckas alltid fastna här så vi får se va d blir för tid:)

Me nu ska ja kolla BD, sen ska ja slänga mig i soffan. E så jävla trött asså!!

Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahha....jag vill helst sova innan 21...Hahaha...Tar ju livet av mig annars.....två små som tjoar här hemam hela dagarna!

2008-05-14 @ 19:00:27
Postat av: Emma

haha, isf var jag småbarnsmamma redan innan jag fick barn då. ;)

2008-05-19 @ 14:34:45
URL: http://irrelevant.blogg.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0