Asså SHIT!

Va vissa bloggar e TRÅKIGA!!!!! D står verkligen allt o ingenting i dom.. O gå inte omkring o bli sura nu för ni vet inte ens om ja menar er.. O sen får ja faktiskt skylla mig själv för ja går ju liksom in på dom här bloggarna ändå även om dom uppdateras varje halvår.. Nee Sen vill ja inte ta bort länkarna heller IFALL nån skulle skriva nått kul:D haha! ja e en nörd asså.. Sen e d alltid roligare o läsa bloggar som man vet vilka människor d handlar om;) O bara för att ja inte har nått liv så betyder ju inte d att andra flk inte heller har d.. Asså ja bloggar ju skaaaaapligt ofta iaf.. Me som sagt ja gör d även om ja har MASSOR o göra för o slippa o göra d där "massor" ;) Som nu;p

Vg har ju svikit toltalt o bloggar inte ens en gång om dagen nu. Skärpning:D haha! Me ja vet hur d e.. Ja e inte heller världs bäst på o blogga.. Me i hennes blogg vet ja ju alltid vilka som d handlar om:D D e roligast ju;)

Me nu ska ja skärpa mig lite o sen fixa käk o så jobba.. FAN så tråkigt! Känner inte ells för d.. Sen vet ja att får ja bara komma dit så e d sviiiin lugnt;) Hoppas på nån bra ikväll me mig oxå.. Kan va Sara för hon e d ibland på tisdager.. Eller Pernilla.. jaja.. D märks..

Me skärpning på mig då! PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebecca

nejnejnej! inte hatar ;P mera "min chef är inte min bästsis" typ!

2008-11-18 @ 12:11:12
Postat av: Kicki

Hej hej... Jo han hade varit i fight tydligen... jisses... gubbar som inte fattar att de inte e 20 längre alltså... Men Men e man uppkäftig så e man =)... Kursen var väl helt okej, man får ju sitta o scrappa mellan 10.30 och 13.30 så jo man trivs rätt bra då =D... Skönt o få lite råd om att välja papper o sådär... kram

2008-11-18 @ 15:26:06
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: rebecca

men du, om du vill orkar och har tid får du jättegärna göra intervjun istället? (A) fick veta idag att man måste ha med telefonnummer till alla intervjuade! alltså, läraren ringder definitivt inte, men mitt samvete pallade inte riktigt att ljuga ihop din intervju ;P har du en mailadress typ?

2008-11-18 @ 17:35:16
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt för min tråkiga blogg då :P hehe. Tiden finns inte bara! flytt och allt! blir bättre sen ;)

2008-11-18 @ 17:40:17
Postat av: frida

Hur går det för målarna då? Vill ju komma o hälsa på snart.. pöss

2008-11-18 @ 19:08:36
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: lise

Jamen precis! Vi är i Sverige och där får man vård. Fast man får inte ge annat än akut vård åt papperslösa, och det kanske han var. Men ändå...vi VET ju inte om han faktiskt hade en sjuk dotter. Han kanske bara ville ha pengar för att ta en öl och pizza nere på Vi o Ni. Och bilderna kanske han hade tryckt ut från google.

2008-11-18 @ 20:33:43
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: Jonna

de e för att jag ska slippa ta mig upp till dagis med 2 barn i full snöstorm!!

2008-11-18 @ 20:43:19
Postat av: Emma

haha, jag finns inte länkad på din sida men tråkig blogg har jag ändå. ;) men va' fan, det kanske finns fler än jag som skriver för sin egen skull också? o så får ev läsare skylla sig själva som läser, hehe. ;)

2008-11-19 @ 18:44:34
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0