Besviken!

Ja d e ja.. GRYMT besviken.. Så här ska man inte behöva bli behandlad bara för att man tar vårda sjukt barn.. För 100 gången te alla som inte fattar så FÅR INTE Mattias ha Alvin när han e sjuk för d e för tungt jobb. Detta e enligt försäkringskassan, o går ja då o jobbar o försäkringskassan ringer te Mattias o märker att Alvin e hemma. Ja då drar dom in ALL hans sjukpenning o ja tänker inte riskera d bara för att jobbet blir sura. Då ska vi överleva på min lön då eller? HA! Vi skulle aldrig klara d.. Nee grymt besviken e ja.. Som om ja själv väljer att d ska va så här? Ja o Mattias hade världens bråk imorse bara för att ja inte vill ringa jobbet för ja VET hur sura dom blir för att d e i sista sekund.. Me min son har spytt hela natten o ja kan inte ringa då o säga att Alvin e sjuk.. Nee.. Blir fan ledsen att man inte kan va lite förstående.. Speciellt när dom VET hur mycke ja ställer upp på detta jobb o aldrig nästan sjukanmäler mig själv om ja inte e dödssjuk. Me Alvin e viktigare än allt o då får ja la ta dessa sura miner.. Va fan ska ja göra liksom?? GUUUD så besviken ja e..

Kommentarer
Postat av: Vg

Ja du tjejen, det där är INTE kul! O vad fan ska man göra?????!!!! Dessutom om nu Alvin är magsjuk så vill dom väl inte att du kommer o smittar ner hela stället eller???!!! Ibland blir man bara så duktigt trött på folk!!

2008-11-14 @ 14:47:53
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: tessie

Synd att det är så. Men förstår att du sätter Alvin i första hand, det är ju din son. :) Hoppas han kryar på sig snart!

2008-11-14 @ 15:06:05
URL: http://teeessie.blogg.se/
Postat av: frida

Men e dom tröga eller? Tror dom att du e hemma för att det e kul eller att Mathias går hemma för att han känner för det? Det e fullt lagligt o ta ut hur mycket VAB som helst i princip, jag skulle prata med dom om jag vore du... Hoppas lillprinsen kryar på sej. Massa kramar

2008-11-15 @ 21:16:47
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: Evelina

jaa du...vilket jobb man har...haha jag skulle ha ångest att behöva ringa en fredag morgon och säga att man inte kommer! =P men va fan ska du göra...du kan ju inte gärna säga åt alvin att sluta va sjuk...

Och jag som såg fram emot att jobba i fredags när du var där, men icke, ingen carro där när jag väl kom till jobbet =(

2008-11-17 @ 19:36:39

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0