Familjedag!

D har d vart här idag. Eller e la fortfarande me nu smet ja te datan en stund;) Har myst o hela dagen lång allihopa o vart ute ett bra tag oxå. Åt svin god mat som ja gjorde;) Kasslergryta o spagetti. MUMS! O nu så gör Mattias hamburgare åt sig o Alvin. Han e bakis så då äter han hela tiden:D Helst fettigt;) Me Alvin va inte så stort fan av min gryta så d e bara bra om han får i sig lite hamburgare. Hemma gjord o allt;)

Igår kväll på självaste hallowen så va först pappa här o käka frukost. Vi brukar göra d på alla helgona o sen efter d går vi upp te morfar Knuts grav o tänder ett ljus. Mamma va faktiskt me d här året o d va lite kul;) Så ja, Mattias, Alvin, min mamma o min pappa va vi som va uppe:)

Sen på kvällen kom Svesse, Wg o Liam hit. Käka fet pizza o spela Buzz allihopa. Perfekt Hallowen:D Mattias tjata skapligt mycke om att han ville ner te Gusum me han blev kvar hemma. Mamma bestämmer;p Haha! Nee hade han veeeerklgen velat åka så hade han åkt. Me han kände la inte att d va värt bråket, eftersom vi hade bestämt me Svesse o Vg o va me dom. Han ville ju ha me sig Sven ner me d satte vi oxå stop för:D Me vi hade svin kul här hemma bara vi. Mattioas o Svesse tog några öl så dom hade ju kul;p Haha! O Mattias som ALDRIIIIIG slutar prata när han e full då:D Han e rolig mitt lilla hjärta;)

Hade ni kul i Gusum annars ni som va där? Vem vann bästa utkläddnad då? :D *Nyfiknast*

Me nu ska ja gå o fortsätta umgås me das familj;) Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: carin

mamma bestämmer. svinbra!! :-) jag vet ju hur det är. samma här ;-)

2008-11-02 @ 17:58:42
Postat av: Malin

JAAAG VAAANN! Mohaha :D jag hade svinkul! :)

2008-11-02 @ 19:20:15
URL: http://mallutt.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0