Gråten i halsen..

Ja d hade ja på jobbet idag för att ja hade så sjuuukt ont i magen. Gick hem 2 timmar tidigare för ja palla fan inte. Annika tyckte även att ja skulle va hemma imon oxå om ja hade så ont så lika bra asså.. Får vi se hur d blir me gbg o Ullared då:S Me d e inte viktigt just nu känner ja för ja vet ju inte vad magvärken betyder.. Spydde imorse me ja har käkat idag efter d så inte maginfluensa. Tänkte om d va sammandragningar me en sammandragning håller fan inte i sig i 12 timmar i sträck:/ O värkar e d inte heller för då hade d vart en paus. Satt o kände efter förut vart i magen ja har ont.. Typ runt magen kom ja fram te:/ Hel lustigt! Me va fan gör man då? :S *Hjälp tack*

Ringde Mattias o fråga iaf om han o Alvin kunde komma o hämta mig för ja tror inte ja hade pallat o gå hem, o d kunde dom så ja gick ut o vänta. Ska även tillägga att ja har världens bästa kompis. Förlåt Maria me d inte dig ja pratar om den här gången utan min Jerry. Asså fy FAAAN va ja tycker om han!! Han e så sjuuukt jävla, jävla snäll så ja tror ja dör. Han fråga precis innan ja skulle gå om Mattias skulle hämta mig för han tyckte verkligen inte ja skulle gå om ja mådde så dåligt. Sa att vi får se om han kan komma. Varav min allra bästa Jerry säger d han absolut inte måste säga o ja förväntar mig inte d, me han säger d för att han e min bästa vän: "Me asså ja kan ju köra hem dig om du vill" Älskade Jerry! Du jobbar liksom:) Nee fy fan va underbar han e. Min bästa:)

Iaf så kommer Mattias i bilen me Alvin o från o ha stått lutat mot en stolpe o haft så ont så tårarna runnit längs kinderna, så hände en sån sjuk grej. Helt självklart egentligen me när ja såg Alvin i baksätet sitta o titta på mig me nappen imon o väääärldens leende för att ja skulle me hem. Då bara smalt ja o magen kändes lite lättare. Ja har den bästa bebisen i världen. Ja bara kände hur kärleken svämma över inom mig just vid d tillfället. Man kan inte älska nån mer än va man älskar sitt barn. Älskade unge<3

Så fort vi kom hem så åt ja o Alvin lite yougurt o sen bada vi tillsammans. O han e så jävla söt för från att vi satt oss i badkaret tills att vi kom upp så skratta han konstant. O samma när han skulle sätta sig på min mage så sa ja: "Akta bebisen bara för den e ju där inne" Då ställer sig sötast upp o kollar under sig som om han skulle ha satt sig på nått:) Han e så otroligt duktig så d finns inte. Du e mitt ALLT Alvin! Ja hoppas du vet d o ja lovar o bli bättre på o visa d..

Nu ska ja snart gå o lägga mig i sängen o sova en massa, massa o vila min mage lite. Får se om ja lyfter in Alvin te oss inatt för han har en jätte jobbig hosta o eftersom ja e hönsmamma kan ja inte slappna av om ja inte hör om han andas eller inte efter en host attack. Me d kan bara va mysigt.. Spjälsängen står ju fortfarande där inne så han kan ju ligga i den. D gjorde han imorse när ja hämta han vid halv 6 så låg han där i o höll mig i handen o somna om. Som sagt hur kan man inte älska denna här underbara varelsen.

Du e mammas allt, Alvin<3<3<3


Kommentarer
Postat av: lise

Ja hon var bäst :) Hon hade skitbra hand med honom och världens tålamod när hon lät honom bekanta sig med trimmern. Riktigt duktig!

2008-11-27 @ 20:54:02
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men lilla vännen.. har du inte ringt någon sån där barnmorske grej eller nåt? Så kanske dom vet vad de är..

Eller googlat på de??

Hoppas de inte är nåt allvarligt bara..

kram kram Johanna

2008-11-27 @ 21:52:46
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: sanna

Uach vad läskigt det låter... Du kanske skall ringa mödravården och kolla upp det.. Hoppas det släpper och längtar efter Alvin/ ja hela familjen utan thias.. ler busigt // Sanna

2008-11-28 @ 06:35:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sellami
Postat av: Karin

Skönt att ha internet igen så man kan läsa din blogg =) Du har så rätt du har en enormt söt unge =)

2008-11-28 @ 21:27:06
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: jonna

Det är nog bara "träningsvärk" i magen...jag fick oxå så....Tror det går lite för fort nu med tvåan!! Kram

2008-11-29 @ 06:56:37
Postat av: F

Hoppas det blivit bättre gumman!! Tänkte ringa men ville inte störa om du har ont o så... Man kan ju ha lite växtvärk i magen men det ska ju absolut inte göra sådär ont... Tänker på dig/er. puss

2008-11-29 @ 19:47:35
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: elin

hoppas magvärken har försvunnit. fick höra det på jobbet att du fått gå hem tidigare, blev lite orolig för dig :S

hoppas du mår bra nu iaf...

många kramar elin

2008-11-29 @ 20:56:03
URL: http://elinwelin.blogg.se/
Postat av: Vg

Carro, Alvin vet hur väldigt jättemycket du älskar honom, i promise! O han är en utav dom duktigaste bebisarna jag känner....för i mina ögon är han oxxo en svinsöt bebis...precis som med liam kommer jag nog tycka han är bebis länge....känns mysigt o tänka så...duktiga bebisar :D

Men nu ska jag nog ringa o terra dig lite ;)

2008-11-30 @ 21:57:01
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0