Helgen..

Har nog vart en rätt bra helg förutom Alvins sjukdom. I fredags va ja ju hemma från jobbet me min lilla spya;) På kvällen sen kom VG för hon va barnfi. Alvin sov då. Ännu senare sen kom Svesse o Jimmy o vi spela guitar hero halva natten typ;) På lördagen hade ja lovat o gå upp me Alvin så efter si så där en 4 timmars sömn va d bara o palla sig upp;) Me d va ok.. Mamma o pappa kom hit me en massa mamma kläder ja hade fått. Fanns mycke fint. O en massa jeans. Me like;) Tack, Susanne;) Efter dom vart här så la vi Alvin. Sen när han vaknade så mådde han sämst o bara grät. Kolla munnen o då e d en ny kindtand som e på väg ut så han ville inte ha napp ingenting. Ringe pappa för vi kanske skulle åkt te stan om Alvin mådde bättre me d blev inget. Bestämde söndag kanske istället.

På lördag kvällen sen så gick Mattias ut. På ren impuls. Benno ringde o fråga om han skulle me ut o sen va d bestämt;) Me ja vet att dom 2 har kul ihop o ja kände att d skulle va skönt o va hemma själv. Efter ja lagt Alvin vid halv åtta så PANG! så somna ja i soffan. Vakna vid 23 o gick in te sängen. Kolla Alvin först o sen somna ja om;) Vakna vid 3 av att Mattias klampar in genom dörren SKEEEET full o 200 kr rikare på vegas:) Då hade han fått 50 spänn av nån, stoppat dom i vegas o drog ut en 3-4 hundra:) Bra där;) Somna la vid 4 för Mattias kunde inte va tyst  ville gärna berätta om sin kväll:) Dagen efter va d min sov morgon me ja fick verkligen inte liv i Mattias o eftersom Alvin vakna vid halv 9 så fick ju ja sova i 12 timmar:D Så a knalla upp. Me stan blev d inget för Mattias va ju till o me packad när han vakna vid 11. Efter 117 gången ja va inne o skrek på han.

Ringde pappa än en gång o så bestämde vi idag (måndag) istället. O så fort Frank vakna så ringde han Svesse som oxå va skit bakis o så tog vi (ja o VG) alla barnen o gubbarna o gick ner te Vi&Ni. D va vinst pengarna d. Alvin mådde mycke bättre o åt en massa pizza. Hans bästa. mammas darling! Liam tyckte oxå d va gott o ville helst mosa in allt på en gång så han inte kunde andas:/ Hmm.. Inte så smidigt Liam;) Knalla hem o satte mig o Alvin hos VG mendans Mattias gick hem o mådde sämst. Barnen lekte efter att dom sovit sin middag o när klockan blev lite mer knalla ja hem me Alvin o gick o mötte VG o åkte te willys o köpte snask;p As gott! Kom hem. Mös me familjen o när ja lagt Alvin o han somnat så drog ja te VG o satt o snacka massa skit hela kvällen:D Lika trevligt som d alltid e;)

Idag va oxå en rolig morgon. Ja fick sova te 8 o när ja vakna förstod ja att nått var fel för Mattias låg brevid mig. Han börjar jobba vid 7 annars. Nee me då har Alvins maginfluensa smittat han så han hade spytt 5 på morgonen o framåt. Stackarn:( Så nu ska ja invänta min pappas lunch o ringa o säga att d tyvärr inte blir nått stan idag heller. Blir så TRÖTT!!! Me va fan gör man liksom. Me nu sover mattias o Alvin sitter här brevid mig på en stol o surar för att han inte får nått godis. Me ja ska la ta han nu..

Har ni gjort i helgen då?

Me vi kanske hörs sen? Puss o kram!!

Kommentarer
Postat av: Sara

och dom där vinst pengarna skulle egentligen jag ha :D han lånade pengar av mig på kvällen :)

2008-11-17 @ 11:59:32
URL: http://sarafrank.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha, jag har nyss gjort ett arbete där jag låtsas att jag har intervjuat dig :D får man göra så? ;P

2008-11-17 @ 21:32:38
Postat av: JOhanna

HAH min mamma tjadade om de med...

men jag hade mens för ca 2-3 veckor sedan... så jag tror inte det.. men de är väl bara o vänta ut den som ska komma...Så får man väl se... men jaa jag vet inte... tycker att jag borde märka nåt annat med.. eller vad vet jag:S



Ha de så bra:)

Kram kram

2008-11-17 @ 22:27:42
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0