Ja fullkommligt ääääääälskar snö!!!!

E så glad att d har börjat snöa o att d ligger kvar på marken. Visst d e lite kallare me då får man la för fan ta på sig en tröja te:D Älskar snö som sagt. O ljusare blir d oxå.. Me like;)

Sitter för övrigt o väntar på min skjuts te pengar;p Nee me ja ska ju klippa lite ikväll o då skulle kunderna hämta mig o sen så skjutsar dom hem mig. Snällt:) Dom får ju komma hit asså, me d va massa grannar te dom som kanske ville klippa sig o mig gjorde d inget o åka en sväng.. Börjar däremot bli lite orolig för hon ringde vid 10 över 3 o nu e hon liksom snart halv 5:/ Hoppas inte d hänt nått bara.. Ringde nyss o då svara hon inte.. Hmm.. Hoppas hon inte kört av eller nått bara..

Vart en helt ok dag idag. Imorse drog Alvin o ja på oss en massa kläder o knalla ner te Vg o Liam. Satt där o hängde en stund för karlarna va ändå o bytte vinterdäck på båda bilarna. Eller alla 3 bilarna ska ja la säga:) Gick hem runt 12 o la Alvin o sen sov han te kvart över 3 så han va nog trött idag igen. Själv gleeeed ja framför tv:n. Mys, mys när d snöar ute:) Skulle gjort lite tee oxå me ja orka inte;p Skulle vilja ha d nu, me onödigt om Madde kommer snart.

Jaja.. Ska la ta på mig o så så ja e klar när hon kommer..

Nu ringde hon o hon e på G så d hade inte hänt nått. Skönt d!! Me nu gick ja då då.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tror du e duktig =D.... Hör av mig te Thias när jag vet nått om när o så... Måste kolla "budgeten" den här månaden eftersom vi råka ut för att köpa ny vinterdäck te "skrutten" =(...

2008-11-24 @ 18:05:40
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Elin

halloj, tänkte bara fråga hur har ni med barnvagn o så? är liite nyfiken, vi ska ju köpa ny vagn men vill ju veta liite vad som är bra o så.

2008-11-25 @ 15:05:33
URL: http://elinwelin.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0