Mammas älsklings kille<3

Alvin menar ja då me andra ord;) Idag så har vi ju fart runt lite o självklart blev d på hans sovtid så han har sivit en halv timma i bilen idag o thats it! Oh my goooooood va grinig han har varit för d. Inget har vart bra. Inget! Jo när vi va ute förut allihopa då funka d:) Me han skulle inte äta, utan bara dricka cola. Yeah right my little man. Blev fan ingen cola. Han fick en mugg vatten så va d bara: -Drick om du e törstig. Me d va han ju inte. Cola ville han ju ha;p Iaf så va båda Mattias o ja överens om att d inte blev nån cola så han fick va sur då.

Iaf min poäng i alltihopa d här e att han inte ätit så bra som sagt så han fic ju lite hamburgare förut av Mattias o så fick han macka o yougurt av mig vid kanske 18. O va han åt. Inte mackan tyvärr me han bara sleva i sig yougurt. Så ja tänkte att fine! han får käka eftersom han inte käkat typ nått på hela dagen så hoppar vi vällingen på kvällen liksom..

Så går han här o gnäller efter han har fått sitt käk. Ser att han gjort nr 2 så ja byter blöja o ungen sätter sitt eget slem i halsen o får ingen luft. Va fan gör man? Upp me han fort som fan. Klappar han i ryggen o han börjar andas, me oxå hosta som en IDIOT så all yougurt kom ju upp igen. Mammas hjärta<3 Så d va bara av me kläder o strumpor in me han i duschen o han älskar  sitta i badkaret så han blev glad så fort han hade spytt klart typ. Sen va d bara ner på knä o torka spyer. Me d gör mig inget. Allt för min älsklings unge<3

Så har Alvin börjat me en ny grej så när ja torka lite spyer o så så ropa han på mig o när ja kom in så tittar han på mig me sina hund ögon o sänger: - Mamma, tätt dä! (Mamma, sätt dig!) O så klappar han me sin lilla hand på badkarsbotten. O d kan ju liksom ingen mamma motstå så vi bada en halv timme o efter d va d rätt in o ta på blöja o ner i sängen. Tror fan han somna innan ja hann o stänga dörren om han. Lilla hjärtat<3

Me nu ska ja ta o fixa lite me min kamera. Läste Kickis blogg o hon ville se en bild på magen så ja får la bjuda på d;) Me den kommer inom en snar framtid;) Sköt om er så länge! Pussar från hon me den sötaste ungen ever<3 O kom inte o säg att han inte e söt för han e sjuuukt söt. Sådär så man bara vill äta upp han<3





*Update*

Här e magen d bads om. E typ i v 18 o bilden e 3 dagar gammal så så här ser ja ut just nu:D




Ps. Bjuder på celluliterna (stavas?) på låret/rumpan;p

Förövrigt så va ja inne hos Alvin nyss. Han drömmer så han låg där inne o gnydde/grät så ja gick in o trösta han o försökte inte väcka han me sätta han upp lite så han skulle fatta att han bara drömde. Me nu e han tyst igen så d funka la:)

Me nu ska ja hämta min chips o dipp o sätta mig i soffan för fy FAN va sugen ja e på d:D Mattias sover nu med gör inget. Kan va skönt me en myskväll me sig själv i soffan;) Kommentera en massa nu oxå! Speciellt om hur söt unge ja har;p Mer bilder kommer imon. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh va feeeet du eeee! :D det kommer en tjockis nisse!

2008-11-02 @ 21:03:16
Postat av: Jonna

Shit va fet du har blivit!!! Va skoj!! Du kommer ju va as fet på julafton ju! :D

2008-11-02 @ 21:14:43
Postat av: Jonna

PS: Blir garanterat en kille till :DS



:)

2008-11-02 @ 21:16:20
Postat av: Ida

ah du har verkligen sötaste ungen :)

& VÄLDIGT fin mage !! så härligt..

vet ni vad det skall bli? eller vill ni veta?

p & k

2008-11-02 @ 23:11:46
URL: http://bubbilishi.blogg.se/
Postat av: Louise

Du har världens sötaste unge :D Haha, förutom Olivia då :P



Men du, kan du inte lägga upp Alvin-magbilder med så man kan se om det är nån skillnad :D Det är jag nyfiken på iaf =)Typ A-mage i v.18 v.s bebis-mage i v.18 Jag har för mig att du har magbilder från Alvin med :D



Kram kram!

2008-11-03 @ 09:05:50
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: rebecca

tjockis :) mår magen bra då?

bestämt dig om ni ska ta reda på könet eller inte?



och riktigt heta trosor också! (jag har likadana) haha

2008-11-03 @ 09:18:09
Postat av: carin

vad gulligt det är med bebismage :-)

2008-11-03 @ 11:02:29
Postat av: rebecca

jag jobbar fredag, kväll :)

tycker jag får jobba väldigt lite just nu..

jag behöver fråga dig en grej också, men det kan jag nog inte ta här :D

2008-11-03 @ 13:32:20

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0