Personalfest!

God DAMN va kul vi hade:D Va inte så många me me hälften va la me. Me dom bästa av mina va ju me så då sket ja i resten;p Den ända som skulle vart kul o ha me oxå e Sara o typ Maja, me vi överlevde ändå;)

Va iaf på bomullsfabriken på personalfesten o kolla på en krogshow samtidigt som vi käka. O herreGUD va bra d va:D Vi satt o garva o sjöng me som idioter vid vårat bord:D Eller.. ja.. Ja, Evelina, Enna o Pernilla iaf:D Satt mitt emot Steve o Elvis oxå så kvällen va gjord redan där:D Steve gör liksom halva persnalfesterna:D haha! Tyvärr satt Jerry en bit ifrån oss me ja kunde snacka me han oxå;) Dom flesta drack lite me ja o Evelina va iaf nyktra;) Evelina för att hon jobba 8-17.30 idag. Stackarn:/ Fullast på stället va iaf Pernilla o Steve:D Haha! Pris te dom liksom;)

Nu ringde min syrra så ja ska snacka me henne;)

Syns sen VG;)

Kommentarer
Postat av: Vg

Ohh yes...Liam sover inte än då...hmpf...men han somnar väl nång ång =) sen lite mellis o så kommer vi till er!!!=)

2008-11-01 @ 12:56:32
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: Vg

Okej...illa o kommentera 3 min efter att inlägget kommit upp ;);) snacka om nada o göra!!haha

2008-11-01 @ 12:57:19
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0