RÖJNING AB!

Ja nu e snart Alvins rum tomt. Så när på lite små skit här o var som ja funderar på vart ja ska lägga d för o komma ihåg d mest:D

Mattias va ute o gick me Alvin förut o Svesse o Liam så då blev den stora röjningen gjord. La Alvin när dom kom hem typ o nu sover båda 2 middag:) haha! ja la mig en stund på soffan förut me. Skönt som fan! Behöver nog d om ja ska palla kvällen;)

Lasagne idag då. Ska la ställa mig o fixa den snart. Alvin kommer nog o vakna när som. Me han äter bättre om han får hjälpa te me maten så ja väntar nog ett tag te.. Me nu ska ja gå plocka d sista så e allt klart sen. I d rummet iaf;) Me sov rummet går fort. Behöver bara ta ut skötbordet o ta upp köäderna från golvet så tar vi Alvins säng imon. Våran säng får nog stå kvar där inne fast vi tar bort madrasserna typ.

Målarna va här imorse o gjorde d sista i köket. Super fint e d;) Har även ringat ramunderstaden (för 178 gången sen vi flytta hit;p) o den här gången bett dom o komma o sätta upp våran hatthylla. Målarna spakla ju över hålen så då får fan Ramunderstaden sätta upp den igen.

Me ja går nu då.. Blogga mer gott folk o kommentera massa oxå:) Kanske ska fråga nått då så ni svarar på min fråga? Hmm.. Julen börjar ju närma sig så..

Va tycker ni bäst om me julen? :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

alla mysiga tända ljus överallt, snön (om det inte är blask), maten, & SJÄLVKLART alla julklappar !! + att alla är så glada då, så himla mysig stämning överallt :D

2008-11-10 @ 15:39:29
URL: http://bubbilishi.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hej vännen! Hur är läget? Har inte kunnat svara sen vi hördes sist kan inte ens ringa en signal, som vanligt=( Pengarna tar alltid slut på mobilen asfort nuförtiden och ändå har jag aldrig råd att ringa npn så jag undrar hur det går till?? Hehe, du måste gå in på min blogg och kolla mina länkar (det är typiskt såna grejer du o jag skulle ha roligt åt en hel kväll=)Du får gärna slå en pling när du har tid o lust

2008-11-10 @ 17:59:06
URL: http://ladyvictoria.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag vet inte riktigt varför slutet inte var så bra... Lite B bara kanske... Men o andra sidan skulle jag själv inte komma på nått bättre slut heller. Hur e det med Er då nere i skpg? Här har det börjat snorat och hostast.... usch e inge fan av vintern inte... ha det... kram kram

2008-11-10 @ 18:12:04
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: carin

jag älskar allt med julen. stämmningen, ljusen. maten o klapparna. ohh I love it!!!

2008-11-10 @ 18:37:36

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0