Skit trött som vanligt..

Me idag har ja faktiskt en anledning.. Inatt vid 3 så började min son skrika från sitt rum, så ja gick in o han säger att han vill ha välling. Ska kanske berätta innan då att nu när han va sjuk så tänkte vi passa på o sluta me välling för han käkar ju fortfarande på natten. Oftast iaf. Me iaf. 3 inatt ville han ha välling o hård som ja e så sa ja nej, gav han hans vatten flaska, o han blev fullkommligt galen. Hade väntat mig d för Mattias sa att han inte ville äta nån kvällsmat på kvällen så självklart va han SVIN hungrig. Me ja kan ju inte ställa mig klockan 3 o bre en macka liksom:/ Me han höll på så där i en halv timma o ja sprang fram o tbx emellan vårt sovrum o hans sovrum. Te slut så palla  ja inte mer så ja tog upp han o gick me han in te oss.

Nee me då vet ni så snor den otacksamma ungen HELA min sida av sängen så ja ligger me halva kroppen utanför o han bara fortsätter tjata om välling. O ja va ju då liiiiiite trött bara så te slut så säger ja att nu får d va nog. Bär in han te sin säng (Ska bara klargöra att ja då i 1 timmas tid har inte skrikit på han utan förklarat att vällingen e slut o då får macka imon på morgonen me nu e d mitt i natten så då sover vi) Me då bär ja in han te sin säng iaf. Lägger han ner. Han dricker lite vatten o så PANG! så sover han.. Så d funka ju o ja gav inte efter me vällingen. Imorse däremot blev d 2 mackor + flingor:) Tror ni han va hungrig eller? :D Me då lär han sig att han ska äta sin kvällsmat annars blir d inget förens frukost.

Jaja.. Får stå ut me o va trött idag. Ska nog inte göra så mycke. Väntar på Carina o Christer nu. Carina ska mäta o sy Alvins gardiner o så står Mattias o gör en köttgryta nu som vi ska käka vart efter. MUMS!

Me nu ska ja la göra lite nyttigheter innan dom dyker upp. Typ plocka upp hans leksaker för 273346746 gången idag.. Jaja.. Puss på er iaf!

Kommentarer
Postat av: pullski

haha gud va jag känner igen mig :-D Fast Alva äter dock fortfarande välling. oxå på natten vissa gånger.... :-/ Men jaa..jag ska ta tag i det...en annan dag :-P När vällingen är slut kanske ;-D

Allt bra annars då?? Puss!

2008-11-21 @ 11:49:48
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha nu glömde jag byta namn sen jag kommentera hos en annan :-D

2008-11-21 @ 11:50:10
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: sanna

Superbra gjort av dig.. Stå på dig bara

2008-11-21 @ 16:43:22
URL: http://www.metrobloggen.se/sellami

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0