DEN SPARKA!!!!!

Fy FAAAAAN va häftigt!!! :D Åhh va länge sen d va ja kände nått sånt asså. SJUK känsla då:D Åhh nu sparka han igen:D Wiiiie:D FAN va COOLT!!! Spelar ingen roll att ja har vart me om d innan för d e sån sjuk känsla som så lätt glöms bort när bebisen e ute:D O ja känner på mig att d kommer bli en riktig terrorist unge asså. Vem mer har känt sparkar så tidigt som v16 annars liksom:D Jävla unge<3

Prata me Maria nyss o hon har inte tycker att ja pratat så mycke om o va gravid nu denna gången me d va som ja sa nu när den sparka mig att ja tror d måste komma nått sånt för att man ska bli mer inne på att d e nån där inne. Me först när ja tryckte på magen för att ja hade ont under revbenen (Vet att d inte stavas så me då fattar ni va ja menar:D) så tänkte ja trycka ner bebisen om d va den som låg i vägen. O då vet ni. VÄRLDENS kick!! :D Så jävla coolt! Me d känns ju verkligen som en alien:D:D Nee fan va grymt!

Ok nu e d färdig tjatat om d.. Fast d va svin coolt! Hahaha! Jobbade idag då. Kan säga så här. Ibland hatar ja mitt jobb o ibland verkligen älskar ja d.. Me ja kom på idag när ja gick hem me mitt leende på läpparna att d e inte jobbet man älskar o hatar utan jobbarkompisarna. Visst ja kan inte säga att ja hatar nån av mina jobbarkompisar me tycker mindre om. Så finns d dom ja avgudar:)

Idag tex. Underbar dag! Lite pissigt i början för alla "stora" va typ sura på mig för ja hade vart hemma me Alvin:S Kändes så iaf. Dom sa knappt hej:S Börja jobba me Evelina, me hon plocka rätt mycke på golvet så henne fick ja ju inte prata så mycke me. Sen vid typ 16 fick ja gå upp te Thomas o fylla i nån grej på datan hur vi trivs på jobbet. Va en fråga som ja tänkte på Maria o Vicky när ja läste den o börja små skratta för mig själv. Den löd: "E du stolt över ditt jobb?" hahahah! Dom driver jämt me att ja ääääälskar mitt jobb o ALLTID pratar om d.. Me va fan.. D händer ju inte så mycke annat i mitt liv:D hahaha!

Så när ja kommer ner igen så sätter ja mig på plats i 3:an igen o hör då bakom mig: "Nee me hej" Då va d ju min underbara Becca som hade kommit o gjort mig sällskap:) Skratta mycke me henne under restan av dagen. Bland anat te fulla grabbar som kommer in o stöter på en o även om att ja e döv:D Sluta ju då vid 19.30 idag me gick därifrån vid 20.15:D Haha! Stod o snacka me Emma o Beecca i 45 min istället för o gå hem. Haha. Ja vet.. ja e cp i huvudet! Me va fan Alvin sover o Mattias skulle köra nån grej på datan vid en speciell tid me andra online folk så va skulle ja göra hemma? Kan ja likagärna stå o prata me folk ja tycker om<3 Blev en jävla massa skratt oxå då. Mest åt mig o mina kalla köttbullar o min coca cola:D Va fan ja va ju hungrig.. O ja bjöd ju oxå!! Även om alla tacka nej:D

Me i stora drag har d vart en bra dag:) Om man räknar bort snorungen som handla av mig o kasta sina pengar på mig. Me han fick sig en lite utskällning pga hormonerna så han gör nog inte om d:D Haha! Fick iofs lite dåligt samvete när Becca berätta att lillkillen hade damp. Upps.. :S Fast ja skällde inte så mycke. Fråga bara om ja skulle kasta hans pengar han fick tbx på honom eftersom han gjorde d på mig:D Meme.. Gjort e gjort o ja hade sagt samma sak nu oxå:D

Mattias åkte nyss te Viken o skulle hämta Rasmus. D blev tydligen ingen datamatch o så hade han dåligt samvete för att Rasmus skulle gått på fest i stan me han satte lite stopp för d.. Me nu ska la dom 2 nördarna sitta o spela tvspel halva natten. haha! Jaja.. Kunde inte bry mig mindre. Me ja tycker om Rasmus så han får mer än gärna va häro sova över.. Måste hitta lakan o täcke åt han bara.. Undra vart fan d e.. haha! jaja.. Ska nog hitta d nu innan ja blir för trött o somnar i soffan:)

Me Becca! Ja hoppas inte du har några större framtidsdrömmar än o jobba på willys för om ja inte ränknat halt fel så tycker ja att du kan börja jobba näst nästa sommar typ på heltid på willys:D Då har du ju slutat skolan o fått ett helt år te på dig o göra nått annan kul. Me då e ja tbs från min mamma ledighet så då vill ja ha dig där:D Lova mig att du finns där då;) <3

Me nu ska ja läsa lite bloggs.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: lise

Är du knäpp eller, Johan är ju grym! Hade jag varit 16 år gammal hade jag varit dödskär i honom. Har röstat fyra gånger ikväll, mer har jag inte råd med asg

2008-10-17 @ 21:36:34
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: lise

Om älska Johan gör mig till en nörd så är jag gladeligen en asg Men du är en större nörd Carro som inte har msn...eller har du det? Ge mig adressen så kan vi chatta där istället. Är lite offervarning att hålla på så här.

2008-10-17 @ 21:51:42
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: rebecca

NEJ :O jag har bara varit så glad åt din tjockismage och att det ska komma en till filur med dina sköna gener att jag har glömd bort mammaledigheten! FUCKIT. får jag komma och byta blöja och äta köttbullar då? vilken period blir du borta? mina stora planer är typ obefintliga. men jag tror det blir jobba, resa och bara må bra och stressa ner nåt år efter studenten.. och sen kanske börja plugga hösten 2010.. hm. och sen vill jag bara säga att jag har tänkt över detta länge och har bestämt mig.. det finns VÄLDIGT många braiga människor på willys, men du och dina köttbullar tar fan priset! ni är BÄST. nu ska jag äta (inte råa köttbullar) och sen blogga ;) puss

2008-10-17 @ 22:08:05
Postat av: rebecca

haha, det låter asbra! jag vill hemsk gärna byta blöjor! men jag måste erkänna att hela "jobba ett år på willys-tanken" förstördes lite.. fan ,jag blev helt deppig nu. mammaledighet, dumjävel till pojkvän och usch! men då tänker jag på köttbullarna så blir jag glad igen ;P bloggen är redan fixad och klar ;)

2008-10-17 @ 23:31:18
Postat av: Linda

Vad roligt!!:) wille sparka oxå så tidigt, det är en sjuk känsla! Nu ska här sovas, laserdome imorn ;D

2008-10-18 @ 00:41:36

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0