HEJ JERRY!!

Min nya trogna läsare;) Jerry berätta idag på jobbet att han va skit trött o att d va mitt fel. Fråga varför o då berätta han att han hade suttit på min bilddagbok te kl halv 4 mitt i natten:D hahaha! + att han hade läst min blogg oxå;) Han e ju för rolig.. O min bästa;)

Sen vill ja bara tala om att Becca köpt sina första ciggaretter av mig idag:D Hon fyllde nämligen 18 år i måndags (?). Grattis i efterskott o kul att ja fick va me när du blev av me "oskulden" ;p Haha!

Me nu ska ja äta upp min natt macka sen ska ja fan sova.. har hållt på från morgon te kväll flera dagar i rad nu.. Snart pallar ja inte mer asså:S

Uppdaterar om flytt o allt sånt senare.. Me nu.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha, en lyckad oskuld iaf :D

2008-10-02 @ 23:19:04

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0