Hemkommen!

Kom hem runt 13 idag, o nu har ja vart o klippt mig o klippt Wicky. Blev mycke nöjd. Åkte en bra bit asså så klippte Wicky upp en massa oxå. Sne lugg blev d istället för hel lugg oxå. Palla hel lugg igen känner ja:)

Va skönt i gbg. Vi gjorde rätt mycke me d pissiga va ju att båda små barnen blev sviiin sjuka. Så nu e Alvin sjuk igen. Kul.. INTE! Me va götr man liksom? Kan inte göra så mycke åt d. Ska va hemma från jobbet imon o på onsdag eftersom Mattias e sjukskriven o inte får ha Alvin då.

Vg, Liam o Svesse kommer hit lite senare oxå. Svesse o Mattias ska lana o eftersom vår smitta e luftburen så kommer ju alla få d te slut iaf eftersom Svesse o Mattias MÅSTE lana idag;p Iaf så ska la vi spela guitarrhero eller nått. Kul ska d bli iaf. Hoppas Alvin vill sova lite inatt bara. Mammas sjukling:(

Me nu ska ja plocka undan lite här hemma. Ser ju ut som ett bombnedslag. Tyvärr kan ja inte göra mycke åt d eftersom ja inte kan packa upp ett skit pga renovering av lägenheten. Värst av allt e att ja måste tvätta om ALLA våra kläder. packa ju dom i soppsäckar eftersom ja skulle plocka upp allt dagen efter flytten hade ja tänkt. Nee me då va alla såna grejer som man hänger lådor i i ALLA garderober borta:O Vart e dom liksom? :S jaja! Skit samma.. Orkar inte älta..

Nu gick ja!

Kommentarer
Postat av: rebecca

är det ditt pass jag tar 15-21.15 imorgin alltså?

det är ju jättegulligt att jag får jobba och så .. men jag jobbar ju gärna MED dig nån gång också! ;D

2008-10-13 @ 18:46:37

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0