H&M paket på väg:D

Jaaaa veeeet!! Ja ska ju inte egentligen me ja kunde inte låta bli;p Nee me Alvin måste ha nya regnbyxor te dagis o då lyckades ja kanske klicka i en mössa eller 2 oxå. O så kom ja på att ja vill att Alvin ska ha nya kläder på sitt dagiskort så då klicka ja i d me:D haha! Här kommer lite bilder på d iaf;)

Har inte bestämt om han ska ha den vita eller blå T-shirten. Va tror ni?
Sötaste cardiganen;)
Byxorna har ju lite blått i sig så därför tänkte ja på den blåa T-shirten..
Alvins nya mössa som passar te hans nya bruna overoll som ja köpte på Ullared:)

O en te mig;)
En till te mig:D
O d som ja va ute efter från första början:D Regnbyxorna;)



Så nu vet ni lite mer;) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag köpte mina skor från halens...199:-...

2008-10-16 @ 20:07:33
Postat av: Lise

Jag måste också köpa nya kläder till dagisfotot. Ska göra det på måndag tänkte jag när vi ändå är inne i stan, då får han förhoppningsvis ta bort gipset :) Nu ska vi strax ned till Willys och handla lite.

2008-10-17 @ 09:10:06
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0