Marknad i Viken o jobb!

Marknaden e Alvin o Mattias på me farmor o farfar. Dom åkte la för en timme sen. Själv satte ja mig nyss här o gled lite. Hämta även ut mitt H&M paket idag. Va mycke fina grejer ja beställde;) Alvins mössa va nog sötast tror ja;) O dagiskortkläderna såklart;)

Me förlåt asså ja pallar inte sitta här.. Ska faktiskt leta fram min "The black book" o skriva av mig lite saker som man inte gärna vill slänga ut på nätet. Sen vet ja inte om ja måste käka innan ja börjar eller om ja har nått matrast:S Hörni tjejer! Har man nån matrast när man börjar 13 eller?? ;)

Förövrigt så har min goda vän WG (Engelskt uttal:D) skaffat en blogg. Titta in den;)

Pussisar på er alla!!

Kommentarer
Postat av: WG

polarn, din länk blir vajsing. det är nått som är lite skumt med bloggen. går man in från vissa sidor visar den bara första inlägget men på en del ställen funkar det som det ska....skummit värre...=/

2008-10-22 @ 12:35:42

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0