Rubrik?

Färga nyss håret.. Luuuugn Sara.. bara en slinga:D me d ska passa te d ja ska ha på mig på fredag för då e d FIRMAFEST!!!!! Ska bli sviiiin full.. Eller inte!! För ja kan ju inte d:D Me ja ska hänga me Emma all night long så d ska bli svin kul:D (Nykter) förfest hemma hos henne först sen ska vi mötas upp på bomull allihopa. Fett skoj ska d bli iaf.. Med eller utan alkohol;)

Pernilla o Alvin va här förut idag oxå. Klippte av Pernilla allt hår. Yes.. AAAAAAllt hår:D Me snygg blev hon:) Lite plattång på d där vet ni;)

Me nu ska ja gå o lägga mig..

Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: carin

vad kul!!! vi ska oxå ha personalfest på fredag. skulle till nån kinarestaurang först o käka. sen vidare, några pratade om bomull. men jag min tråkmåns skiter i o gå med till krogen. blir nog inte kul utan några öl i magen... visst är jag en tråkmåns!!

2008-10-30 @ 10:53:56
Postat av: Linda

Du är medveten om att det är 25 på bomull va? ;D

2008-10-30 @ 18:14:41
Postat av: frida

Haha, du e typ den enda jag känner som färgar håret för att det ska matcha med dina kläder... haha.... Hoppas ni får kul iaf... kram

2008-10-30 @ 19:32:50
URL: http://weinerhallarna.bloggagratis.se
Postat av: Vg

Tyckte din frägslinga var svincool!!! Ävewn om inte Liam kände igen dig ;) hehe näevars, han var inte så kry då lilla killen.

Hoppas vi ses imorn kväll!!! Och ha så kul ikväll!!!

2008-10-31 @ 16:10:17
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0