En järntablett kanske?

Ja för fy fan så trött ja e.. Vet inte om ja e hungrig oxå.. Ska göra kycklig, ris o burnout sås te mig o Alvin sen. D e inte Mattias favvo så han får göra sin egen mat;) La Alvin för lite över 20 min sen oxå.. Bettan hade haft värsta lyxen så Alvin hade vaknat vid halv 10 imorse. HALV TIO!!!! Vadå gliiiid. Här hemma e d 6 som gäller liksom:D Nee me d blir bättre när vi flyttar för då får han ju eget rum;) Min stora bebis;)

Bytte "bandaget" han har i pannan nyss me. Visst bandage o bandage me ja vet inte va ja ska säga annars:D Me dom där små avlånga grejerna tog ja bort iaf;) Bada bort dom så ja inte skulle förstöra så som d läkt. D ser ju inte bra ut asså:S han har fått som en massa små blåsor runt jacket typ. Nån som vet va d kan va?? :S För ja har inte en aning. Badda d me klorhexidin iaf o satte på 2 nya såna där grejer o dom ska ju "andas" så där kan ju inte blåsorna komma ifrån:S Hmm.. Nee ja vet inte..

Imon då! Ska te BVC me Alvin så han ska få sin 18 månaders spruta. Inte kul för han får alltid feber o skit efter varje spruta o mår sämst.. Me d kommer la på kvällen imon. Efter bvc så ska mamma hämta upp oss så ska vi ut te mormor o morfar. Guuud va kul! va jätte länge sen vi va där. Har dåligt samvete för d varje dag:( Me vi hinner inte:( Me imon! Då jävlar:D Ska berätta för morfar att ja e me barn igen då. Mormor vet redan;)

Me nu ska ja göra nått vettigt. Va nu d kan va.. Vika ihop lite tvätt o hänga upp en ny kanske? Eller ska ja börja me maten? Hmm.. jaja.. Nått gör ja la iaf. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: z

stripes heter det ;-)Stackars liten då :-/ Blåsorna vet jag inte va det kan va? Joppe fick inget sånt...knepigt! oj nu förstörde jag tangentbortdet med...hmm...hör av dig om o näör du vill!puss!

2008-09-21 @ 14:02:32
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha, göran hedlund är estet-lärare på nyströmsaka.. så jag vet inte riktigt :D mår magen bra?

2008-09-21 @ 14:24:18
Postat av: Candra

Är du med barn igen? :D

Hur har jag missat det, eller är det ett bloggskämt?

puss

2008-09-21 @ 21:11:44
URL: http://redhed.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för järnvärde?

2008-09-21 @ 21:16:51

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0