God morgon!

Min morgon började först vid 5 idag, me lyckades få plutt o lägga sig ner i en timma iaf.. Gick upp vid 6. Bättre än 5 iaf;p

Iaf! Alvin såg då att Mattias inte låg i sängen så han blev jätte glad o trodde att hans pappa va uppe. Ja trodde ju då att han somnat i soffan efter sett på film igår.

Iaf så tänkte ja fubba 10 min te så ja gick upp o gjorde välling o skulle säga åt Mattias o lägga sig i sängen. Ingen Mattias! Fy faaaan va ont ja fick i magen.. Trodde verkligen han hade lämnat mig eller nått. Ringer o då så va han på väg te bilbesiktningen. Klumpen i magen försvann me ja va fortfarande arg att han inte sagt nått eller åtminstånden skickat ett mess. Nee me då hade han åkt precis när han hörde hur ja sa åt Alvin o lägga sig ner igen o somna om o hans telefon e cp så han kan inte skicka mess längre. Herregud vet ni:D Me nu e han hemma igen:D

Ringde sjukvårdsupplysningen nyss oxå. Ja vet.. HÖNSMAMMA! Me Bubbu e viktigare än allt så ja vill va på den säkra sidan.. Hellre 1177 än o ringa sjukan varenda gång som ja gjorde innan:D Iaf så e/va han super svullen på ögonen imorse o mest under jacket han har. O just i d ögat under jacket så e han jätte blodsprängd. Ville bara se om d hade nått samband eller om ja e nörd som vanligt.. O d sluta me att ja va en nörd:D haha! Hon sa att ja skulle vänta ut d eftersom han ändå e svillen efter jacket. O d e sant för han e ju d.. Me ja e ju som sagt nörd o har tänkt d värsta om d värsta att han kan bli blind o grejer. Nee! Usch på mig o mina tankar!

Får la se te o va me min son nu för han håller på o plocka me allt han inte får.. Roligast så liksom;) Puss på er!



Have A Nice Day!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Visst e det hääääärrrrllliiigggttt när dom vaknar tidigt ! Grattis se när du har två.. :D

2008-09-22 @ 08:33:55
Postat av: rebecca

skaru jobba idag? skaru jobba på fredag?

2008-09-22 @ 10:34:58

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0