Idiot folk!

Va gör ni i min kassa??? Har ni inte fattat att ja inte vill ha er där?? Fittiga jävla griniga söndags kunder. Släng er e väggen o dö!!

Annars så mår ja bra:) Åt nyss min totalt uuuunderbara taziki (eller hur FAN d stavas) me ett par bakoff bröd. MUMS! D va min kvällsmat liksom;)

Imon e ja ledig. Ska se te o packa en massa o så ska ja o Frank STOR städa! Tänkte börja flytt städen nu oxå så vi slipper göra allt så grundligt just då.. Putsa o pilla i köket o allt sånt;)

Prata me Mattias förut när ja hade rast. klockan va la halv 7. Då hade han nyss slängt Alvin i säng me en flaska välling. Varför undra ja eftersom han sovit sen middag.. Nee då hade våran lilla terrorist unge förstört en massa grejer här hemma. Bla ungnen. Öööuuuu! Inte bra! Speciellt inte nu när vi ska flytta o allt. Me d e en knapp som har slittrats i mini partiklar så förhoppniongsvis går d "bara" köpa en ny sån. Snälla gode GUUUUD säg att d går..

Jaja.. Nu ska ja iaf ta o gå o lägga mig.. Börjar klia lite i ögonen här.. Me puss på er!

Kommentarer

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0