Ja har en hemlis o berätta.. ;)

Ja e me barn;) Yes! D e sant o ja ljuger inte.. Har inte viljat säga nått fö den här "magiska gränsen". Me nu e d massa folk som vet som har gått o snackat fast dom inte fick d så nu berättar ja själv för d vill ja ju;) E ungefär i v11-12. 12 tror ja.. Me hoppas allt håller sig nu o d ska gå bra.

Me nu ska ja o Mattias äta så ja skriver mer en annan dag om mig o min tjockis mage.. Mitt järnvärde va lågt oxå så därav förklaringen te att ja jämt e så trött:) Me nu äter ja järntabletter:)

Iaf! Ni som jobber me mig får INTE säga nått på jobbet än. Ska berätta för Mimmi på tisdag o då vill ja va först o göra d liksom. Me tack för att ni förstår. Puss på er alla!! Speciellt min gamla granne/gamla extra pappa Hasse;) Du får käka pomme o fiskpinnar hos mig;)

Puss o kram!

1+1=2+1=3+1=4<3

Kommentarer
Postat av: Lise

Jag har inte sagt nått i alla fall ;) Men jag säger grattis igen!!

2008-09-19 @ 22:11:46
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: rebecca

men SHIT vad roligt!

du är nog en rätt idealisk mamma, så det är npg inte mer än rätt att ploppa ut en till ;) GRATIIS!

2008-09-19 @ 22:47:11
Postat av: kicki

Här halkar man in på en blogg, det första man ser är en gammal skolkamrat, fatta ju direkt vems blogg man hamnat i =) Sen får man reda på att DE SKA HA BARN IGEN... Jisses... Jag säger bara GRATTIS!!!!!! Ha det bra och hälsa Tias. Kramar på Er/ Kicki

2008-09-19 @ 23:29:08
URL: http://liten83.blogg.se/
Postat av: Linda

grattis!

2008-09-19 @ 23:33:44
Postat av: Karin

Grattis Grattis =) Din favvokund Albin skickar en klapp till din bebis i magen... kramkram

2008-09-20 @ 00:23:20
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: johanna

NAE gumman ... fan GRATTIS:D vad härligt:) Hmm jo du tack jag vet hur de är med de där att inte få vara den som berättar saker o ting för chefen FÖRST...

Hatar att folk ska lägga sig i o snacka..

O de gjorde FOLK (en viss person) iallafall fast jag skrev på min blogg att jag ville vara den första som sa något... o de var de med att jag skulle börja plugga..

Förstår inte varför folk inte bara kan hålla käften så att andra får lägga fram de först...

men men...

De finns ju folk till allt..



Hoppas ingen gör de för dig bara...

Och lycka till..De kommer gå jätte bra:) hihi..

kram kram kram

2008-09-20 @ 00:37:16
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej men shit. Grattis gumman =) Fan va kul... Kanske dags för mig med o skaffa en till... Kanske ska hitta en karl först bara. Haha :D

2008-09-20 @ 01:58:23
URL: http://singelmorsan.bloggagratis.se
Postat av: tessie

åh, fan va skoj! :) grattis! skit skoj för alvin ju o få ett syskon! :) har ni berättat det för honom? :)

2008-09-20 @ 07:44:37
Postat av: Ullis

Grattis till er. Det ska jag berätta för Patricia. Hon kommer att bli jätte glad. Hon väntar på att du ska komma. Kram

2008-09-21 @ 12:49:52
Postat av: cicki

Grarris gumman, Frida berätta: Kul. Vart ska du flytta. Kram Cicki och Nattis(fridas cicki)

2008-09-22 @ 20:25:38
URL: http://cicki.bloggagratis.se

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0