Ja hatar..

ställen man ringer te som inte har telefonkö utan att d e upptaget. Man kommer ju fan ALDRIG fram!! :/ Blev inget sova idag. Mitt val iofs. Gick upp vid 8. Kände mig utvilad då. Gick ju o la mig lite efter 22 igår så d kanske inte e så konstigt.

Just nu sitter Alvin o Mattias o kollar på Madicken. Alvin sitter super still. Nån som tyckte om Madicken kanske? ;) Me Astrid Lindgren e bäst så d blir te o införskaffa alla andra av hennes filmer oxå. Emil tex;)

*jävla upptaget skit*

Snart ska Mattias ner me Alvin te dagis, sen ska han te stan o hjälpa Britt me hennes data. Virus i den. Ja vet inte om ja följer me en sväng. Bror på när vi e hemma eftersom ja börjar jobba sen me.

Har ont i magen idag me.. Undrar va d e asså:S

Me nu ska ja fixa på Alvin kläder. Ja e ju trots allt bäst på d i denna familjen;)

Kanske blir en Chili Mc feast i stan sen me. MIN BÄSTA!!! Dom har inte haft den på CP länge me nu e den tbx:. I´m lovi´n it! ;) Haha!

Me nu gick ja.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Teessie

Det är ingen som har dött, än. Jag och min bästa vän, har en hund tillsammans (som bor hos honom på heltid nu) men iaf. hon är sjuk, väldigt sjuk. och vi blir nervösa så fort något händer, för vi vet inte hur länge hon orkar med utan att lida. kort förklarat. men det är bra nu, tills nästa gång. :S

2008-09-04 @ 10:31:56

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0