Min mycke trevliga dag!

Efter att ja vart en slapp jävla soffpotatis så gick ja o gjorde mat. Fiskpinnar me potatismos o gurka brevid. O citron såklart;) När maten va klar så vänta ja tills d skulle svalna lite för Alvin sov fortfarande middag o ja ville ju äta samtidigt som han. Iaf under tiden ja vänta så dök hon upp i dörren.. Min underbara Malin som ja inte träffat på över ett år. Alvins dop va senast då när hon o Emil va här tillsammans. D va ett tag sen liksom:D O så har vi båda vart rätt kassa på o ringa.. Ok.. JA har vart jävligt kass på o ringa:S Me nu har ja fått min fulla genomgång om hennes liv så nu e ja me i spelet igen:D Haha! Shit va tråkigt löiv ja har då.. Hon prata om allt hennes saker som har hänt på ett år o ja hade inte mer än o säga att ja jobba myckje typ:S Visst har d hänt mer, me d händer ju liiite mer när man e singel asså:D haha!

Iaf så va hon här hela dagen o vi snacka en massa o så gick vi hem te min mamma o hälsa på Madde som sov o va CP bakis:D O så hälsa vi på Ann-Sofie me. Va länge sen man såg dom me liksom. Min mamma blev helt lyrisk när hennes barnbarn kom o hälsa på så Alvin hängde mest me henne. Sen gick vi hem igen o snacka lite te o sen vid halv 7 typ så åkte hon hem te mamma igen o skulle käka där sen skulle alla åka hem. Va jävligt kul o träffas o snacka igen allt man missat som sagt:)
'
Me shit asså va hon har ändrats.. Den Malin ja kände kunde aldrig o då menar ja ALDRIG säga att hon har gjort eller haft fel me d sa hon faktiskt nu:) Tror hon vuxit lite efter allt som hänt me K-J. Hon va ju samma crazy Malin som bara bubblar på me d e ju henne man gillar:)

Nu ska ja kolla lite bloggar, sen ska ja glo på tv o kanske äta nått av mitt Ullared godis;p Eller så tar ja ett äpple.. Kanske e bäst så:D Haha!

Me här e (tyvärr) mobil bilder på min nya jacka som tyvärr knappt d syns att d e en jacka. Ska lägga in bilder från kameran nån dag framöver me d tar ju så mycke längre tid än me mobilen:)  Kort även på tröjan som ja älskar. O så självklart ett kort på Malin o Alvin. Mys, mys! Me nu gick ja!!





Ps. O Tessie vadå lösenordsskyddad?? :S Har man blivit blockad? :O :D Ds.

Kommentarer
Postat av: ida

oooh ja.. så nice.. längtar tillbaka redan :)

2008-09-07 @ 20:27:35
URL: http://bubbilishi.blogg.se/
Postat av: tessie.

Nej, klart du inte blivit blockat. Varför skulle jag blockera dig? :S Har lösenordskyddat, för en paus. :)

2008-09-07 @ 21:01:35
Postat av: Lise

Skitsnygg jacka! Åh vad jag är avundsjuk. Vad fick du ge för den?

2008-09-08 @ 07:54:44
URL: http://itsmychaos.blogspot.com

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0