No, no, NO!

Fuck asså.. Nu börjar d.. Illamåendet.. Eller ja hoppas verkligen inte me när ja sluta jobbet förut så va ja så hungrig o då när ja inte fick mat på en gång så va ja nära på o spy över alla pengar ja tjänat idag:S Inte kul om ja hade gjort d:D haha!

Kollar på Sing a long nu. I love it;) Extra, extra e efter d oxå.. Mattias e nere hos Svesse o kollar nån data skit så ja e ensam hemma.

Messa nyss me Linda o fråga om hon skulle vilja göra löshår på mig, o d ville hon:) Tack! Funderar på o färga mig super mörk o bli långhårig:) Me vi får se.. Ja brukar ju snacka en massa skit när d gäller hår:D Wicky ska iaf klippa mig efter flytten. ÄNTLIGEN! Behöver klippa bort LÄTT en decimeter.

Me nu ska ja lägga mig i soffan me min klump i magen..

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! Jasså, brunett du med? hehe

2008-09-27 @ 23:59:05
Postat av: carin

stackare, om du ska börja må illa. mitt börjar försvinna nu. mår bara illa om jag blir sviinhungrig.

2008-09-28 @ 14:46:57

Skriv något sött:

Du heter ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0